Beantwoord

iPhone niet op voorraad

  • 23 March 2020
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedemiddag,

 

heb net een iPhone XS 64gb grey besteld.

na alles te hebben ingevuld en akkoord te zijn gegaan zie ik pas dat deze niet op voorraad is. Zie in andere topics dat deze eind februari/maart weer binnen zouden komen? Is er bekend wanneer deze weer geleverd gaan worden want ik bestel geen telefoon en dat ik er dan maanden op moet wachten. Dus is er bekend wanneer deze weer geleverd gaan worden?

icon

Beste antwoord door PeterG 23 March 2020, 18:57

Bekijk origineel

2 reacties

heb net een iPhone XS 64gb grey besteld.

net???

Je leeft niet onder een steen? Corona? China, waar de fabrieken van Apple staan, ligt nog stil. Moet nog opgestart. Toestellen worden niet eerder dan na 6 tot 8 weken weer geleverd (ook de containerschepen doen er niet een dagje over). En het hangt ook sterk af hoe het met het virus verloopt in Europa. Voorlopig is de situatie vrij dramatisch.

Wil je ‘snel’ een nieuwe telefoon dan kan je beter een ander merk kiezen.

Je huidige verlenging bij KPN annuleren om de order voor de iPhone stop te zetten. Tenzij je weken geduld hebt. Na 14 dagen kan annuleren niet meer.

Het is überhaupt nu een heel slechte tijd hiervoor. De productie en dus levering van veel merken is slecht of ligt op z'n gat.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @iPhone XS en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je je iPhone mag ontvangen. De iPhone XS Space Grey 64 GB wordt medio april weer verwacht, een concretere datum is er niet door de redenen die @PeterG al noemde. Mocht je niet zo lang willen wachten

Je huidige verlenging bij KPN annuleren om de order voor de iPhone stop te zetten. Tenzij je weken geduld hebt. Na 14 dagen kan annuleren niet meer.
Het is überhaupt nu een heel slechte tijd hiervoor. De productie en dus levering van veel merken is slecht of ligt op z'n gat.


dan is dit ook mijn advies. 

Reageer