Beantwoord

iPhone provider update.

• 15 november 2017
  • 3 reacties
  • 836 keer bekeken

Maandag kreeg ik een provider update op mijn iPhone. Deze kon ik niet weigeren. Graag zou ik willen weten wat deze update precies inhoud.
icon

Beste antwoord door Joran 20 november 2017, 12:21

Hoi post-it, goede vraag! De aanbiederinstellingen van 30.1 bevat voorbereidingen voor Visual Voicemail. Deze dienst wordt binnenkort geleverd op iOS en Android. Bij Android is een losse app nodig, op de iPhone kan dit door deze aanbiederinstellingen met de ingebouwde functionaliteit van iOS :)

Meer informatie over het nieuwe voicemailplatform en Visual Voicemail: Nieuw VoiceMailplatform voor Vaste en mobiele telefonie
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Maandag kreeg ik een provider update op mijn iPhone. Deze kon ik niet weigeren. Graag zou ik willen weten wat deze update precies inhoud.
Ik begrijp je vraag niet helemaal....
Een provider upgrade?
Ik denk dat je een besturingsysteem-update bedoeld.
Er is inderdaad een update naar IOS 11.2 ik denk dat je die bedoeld.
Als je die aanklikt kun je een heel verhaal lezen wat die update doet, maar over het algemeen is het echt aan te bevelen om die updates te installeren.
Overigens kun je ze gewoon weigeren hoor als je dat wenst, niet verstandig, maar het -kan- wel.
Nee de provider kan updates (ota) versturen om functies en in iOS aan of uit te zetten. Of om hardware settings/ modem te wijzigen naar kpn only settings.
https://www.recode.net/2015/2/12/11558938/what-is-this-carrier-settings-update-on-my-iphone-ipad

Wat zijn de aanpassingen in versie kpn nl versie 30.1 ?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi post-it, goede vraag! De aanbiederinstellingen van 30.1 bevat voorbereidingen voor Visual Voicemail. Deze dienst wordt binnenkort geleverd op iOS en Android. Bij Android is een losse app nodig, op de iPhone kan dit door deze aanbiederinstellingen met de ingebouwde functionaliteit van iOS :)

Meer informatie over het nieuwe voicemailplatform en Visual Voicemail: Nieuw VoiceMailplatform voor Vaste en mobiele telefonie

Reageer