Vraag

iPhone X schakelt direct door naar voicemail

  • 10 June 2021
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb gelezen dat meerdere gebruikers dit probleem hebben, maar mijn variant nog niet: niet altijd, niet overal en niet alle bellers worden meteen doorgeschakeld. Raadselachtig hoor. Is er ingekomen na een van de vele updates maar ik weet niet meer welke.
Doorschakelen staat uit. Niet storen staat uit. Geblokkeerde bellers zijn zeer specifieke, zeer irritante nummers. 
Moet ik dan echt de hele boel resetten, of is uit- en weer aanzetten de juiste remedie? Of nog iets anders?

Tips welkom.

Groet,

Ivar


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb dit probleem ook gehad met een iPhone Xs en op mijn nieuwe iPhone 12Pro, dat was bij een andere provider (T-Mobile) ik moest iedere dag het doorschakelen uitschakelen ##002#. Tot nu toe heb ik het niet meer sinds ik bij KPN zit. Heb je al op de Apple forums gekeken?

Recentelijk niet meer op Apple fora gekeken. Dank voor de tip.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ivar Volder Het lijkt inderdaad wel op een automatische doorschakeling. Heb je het inmiddels al kunnen oplossen? 

Ik weet het nog niet. Toestel uit- en aangezet maar ik ben daarnanog niet gebeld.

Even de vinger aan de pols houden, denk ik zo.

Wordt vervolgd.

Nou, dat ding - de IPhone X - weet niet hoe snel hij de verbinding moet verbreken (of doorschakelen). Ik doe niet anders dan mensen terugbellen. Het wordt behoorlijk irritant en ik weet niet of het nu aan het toestel ligt, of aan de combinatie KPN/IPhone.

 

iemand?

Reputatie 7
Badge +20

Wat ik je dan in elk geval aanraadt, @Ivar Volder , is even contact op te nemen met onze klantenservice via 0800-0402. Zij kunnen je weer doorverbinden met onze Technische Dienst en daar kan ter plekke worden gekeken wat er nu precies gebeurt. Dan wordt duidelijk wáár we het probleem moeten zoeken.Â