Beantwoord

Iphone X slecht te verstaan

• 6 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 1948 keer bekeken

Sinds vrijdag 3-8-2018 heb ik een 2e Iphone X aangeschaft. Onderling zijn we totaal niet te verstaan. 4G uitgezet maar dat helpt niet.
Naar elkaar bellen middels WhatsApp gaat goed. Lijkt me dan toch een netwerkprobleem.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door roelfsema 7 augustus 2018, 20:16

Dus bellen via WhatsApp gaat goed, jullie zijn goed te verstaan maar bellen via KPN is slecht. En als je belt via de oordopjes die bijgeleverd zijn, is het dan ook slecht??

Zoals @wjb aangaf misschien noise canccellation uitzetten, via onderstaande.

Open de Instellingen-app op je iPhone.
Ga naar Algemeen > Toegankelijkheid.
Schakel de optie Geluidsonderdrukking uit.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Dus bellen via WhatsApp gaat goed, jullie zijn goed te verstaan maar bellen via KPN is slecht. En als je belt via de oordopjes die bijgeleverd zijn, is het dan ook slecht??

Zoals @wjb aangaf misschien noise canccellation uitzetten, via onderstaande.

Open de Instellingen-app op je iPhone.
Ga naar Algemeen > Toegankelijkheid.
Schakel de optie Geluidsonderdrukking uit.
Reputatie 7
Je bent helaas één van de vele vele duizenden die wereldwijd dit probleem ervaren met de iPhone 8 en X.
Heb je al gekeken of het uitzetten van de "Noise cancellation" optie verbetering brengt.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Ollie B. Bommel, welkom op het forum! WJB heeft al toegelicht dat gebruikers van de iPhone 8 en X dit probleem wereldwijd ervaren. Ik zou je willen vragen om contact op te nemen met Apple support via 0800 0201581, zodat ook Apple eens kan kijken naar het probleem. Hoe het precies zit durf ik je niet te zeggen omdat wij niet direct invloed hebben op het toestel.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord Ollie B. Bommel. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer