Beantwoord

iPhone X slechte verbinding

• 29 november 2017
  • 6 reacties
  • 3285 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds ik de iPhone X in bezit heb vaak een slechte verbinding tijdens telefonische gesprekken. Hebben meer mensen hier last van? Heb ik een instelling wellicht niet goed staan? Bij het mobiele netwerk heb ik aangevinkt dat ik zowel voor gesprekken als data gebruik wil maken van 4G.

Hoor het graag, dank.
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 december 2017, 16:30

Hallo Schaa74. Goed om te horen dat die update geholpen heeft. Dat je bereik binnen wat minder is dan het bereik buiten is niet vreemd. Het signaal verplaatst zich vanaf de zendmast door de lucht naar jouw telefoon. Daarmee zijn omgevingsfactoren (denk aan bebouwing, bos etc.) logischerwijs van invloed op de kwaliteit. Een bijzonder goed geïsoleerd huis is wat dat betreft goed voor je energierekening, maar het bereik met je telefoon kan dus inderdaad iets minder zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Die stond bij mij uit, ik heb jouw klacht niet.
Heb het nu aangezet en zal eens kijken of die klacht nu ook komt.
Als jij hem nu uitzet en dan test of het dan ook goed is?
Oke goed plan
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Schaa74. Huistijger en jij hebben het volgens mij over VoLTE , waarmee je inderdaad ook kunt bellen over 4G-netwerk. Indien de dekking op jouw locatie voldoende is, zou het alleen maar beter en sneller moeten werken. Dat is dus niet helemaal het geval? Merk je ook een verschil tussen binnen en buiten? Ik ben uiteraard erg nieuwsgierig naar de uitkomsten van jullie test.
Met 3G hetzelfde probleem maar sinds de update van gisteren lijkt het probleem verholpen. Ik heb ook sinds gisteren een nieuw hoesje. Misschien dat dat ook heeft geholpen. Wel heb ik binnen een slechter bereik dan wanneer ik buiten loop.
Reputatie 7
Badge +19
Zojuist getest, hier met beide geen probleem
Fijn dat die update geholpen heeft Schaa74
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Schaa74. Goed om te horen dat die update geholpen heeft. Dat je bereik binnen wat minder is dan het bereik buiten is niet vreemd. Het signaal verplaatst zich vanaf de zendmast door de lucht naar jouw telefoon. Daarmee zijn omgevingsfactoren (denk aan bebouwing, bos etc.) logischerwijs van invloed op de kwaliteit. Een bijzonder goed geïsoleerd huis is wat dat betreft goed voor je energierekening, maar het bereik met je telefoon kan dus inderdaad iets minder zijn.

Reageer