Vraag

[iPhone X] Wat is de levensduur van jouw iPhone X batterij?

• 12 november 2017
  • 9 reacties
  • 1089 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo alle gelukkige bezitters van de nieuwe Apple iPhone X!

Eindelijk is het zover!

Nu ik lees dat er inmiddels klanten van KPN zijn, die hun mooie nieuwe Apple iPhone X al in gebruik hebben, wil ik graag met deze gelukkigen even een mooie tool delen!

CoconutBattery is een gratis programma voor macOS om de status en levensduur, van een van de belangrijkste onderdelen van je iPhone X nml de batterij, periodiek te kunnen controleren.

Ga naar de website en download & installeer jouw CoconutBattery vandaag nog op je Mac!

De maandelijkse APK-Keuring voor je nieuwe iPhone X!

Voor de APK-check van de batterij in je iPhone X klik je op iOS Device

Ik wens alle bezitters van de nieuwe Apple iPhone X i.c.m. hun KPN abonnement, heel veel gemak en plezier van / met deze mooie APK tool!

Heb een fijne zondag allemaal! 😎

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Altijd link om apps of programma's van 'vreemde' sites te downen.
Daar komt nog bij dat ik het nut van dit programma ook niet inzie.
Een ieder moet zelf weten wat hij doet maar ik ga me er niet aan wagen.
Sorry Berend.
Reputatie 6
Altijd link om apps of programma's van 'vreemde' sites te downen.
Daar komt nog bij dat ik het nut van dit programma ook niet inzie.
Een ieder moet zelf weten wat hij doet maar ik ga me er niet aan wagen.
Sorry Berend.

Hallo @huistijger,

Bedankt voor je bericht! Ik waardeer je mening maar zeker ook het uitspreken van je zorg m.b.t. de mogelijke onveilige situatie die zou kunnen ontstaan door gebruik te maken van deze app CoconutBattery. Op deze manier laten we ook zien dat het Forum het zeer "open minded" patform van KPN is, maar dat we elkaar hier ook scherp houden.

Waarom denk je überhaupt dat ze er zouden kunnen zijn en wat zouden volgens jou dan die veiligheidsissues behelzen? Ik gebruik deze app zelf ook af en toe om de status en de toekomstige levensduur - voorspellende waarde - van de batterij in mijn iPhone 6 Plus 16 GB te controleren?

Voor mij is dit ook een super handige app om aan Apple aan te kunnen tonen, dat de "Design Capacity" - indien deze tijdens mijn garantieperiode van 2 jaar onder de 70% is gezakt - van mijn iPhone niet meer goed is. Op dat moment is dan ook voor mij de tijd aangebroken , om Apple te verzoeken mijn batterij geheel kostenloos te vervangen! Dat scheelt heel veel gedoe als ik merk dat net na het vervallen van mijn garantie, mijn iPhone een kapotte batterij blijkt te hebben. Voor een telefoon van meer dan euro 1000 geen overbodige luxe, me dunkt!

Het staat natuurlijk iedereen vrij om apps zoals deze te gebruiken. De reden van mijn topic is dan ook niets meer en/of minder, dan het delen van mijn kennis dat deze app bestaat!

Sharing is Caring! 😎
Reputatie 7
Badge +19
Ach Berend je zal wel gelijk hebben en het zal ook wel een afwijking van mij zijn, maar ik ben nu eenmaal huiverig voor dat soort programma's.
Een app van Apple komt ook alleen maar in de Applestore als hij aan hele strenge eisen voldoet.
Misschien zie ik het ook wel te donker in. en moet ik deze 😎 donkere glazen eens afzetten 🐈
Fijne avond verder, ik ga de computer afsluiten voor vanavond, morgen een nieuwe dag🐆
Reputatie 7
Badge +12
CoconutBattery is een bekende en populaire app van een ontwikkelaar met een erg goed track record. Deze app leest de batterij-informatie van Apple producten zeer accuraat uit. Ondanks dat ik het in algemene zin met je eens ben kun je deze app met een gerust hart gebruiken Huistijger.
Reputatie 6
CoconutBattery is een bekende en populaire app van een ontwikkelaar met een erg goed track record. Deze app leest de batterij-informatie van Apple producten zeer accuraat uit. Ondanks dat ik het in algemene zin met je eens ben kun je deze app met een gerust hart gebruiken Huistijger.
Hallo @hrh,

Dankjewel voor je steun in reactie op dit topic over de CoconutBattery app, alleen al omdat je - track record - gewicht in mijn schaaltje legt! 😉
Reputatie 7
Badge +19
Ok, @BerendDeMeyer en @hrh ik geef me gewonnen, maar ga toch deze app niet gebruiken om de doodeenvoudige reden dat ik het nut er niet van inzie.
Reputatie 6
Ok, @BerendDeMeyer en @hrh ik geef me gewonnen, maar ga toch deze app niet gebruiken om de doodeenvoudige reden dat ik het nut er niet van inzie.
Hallo @huistijger,

Bedankt voor je reactie! Het is natuurlijk geen wedstrijdje hier in mijn topic, daarom jammer dat dit wel weerklinkt in je bericht.

Ik voel dan ook verder geen enkele behoefte je te overtuigen, wat het nut is van deze CoconutBattery app voor macOS!

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Badge +19
Een wedstrijd? nee hoor Berend helemaal niet.
Jij bent gek op dat programma, dat mag, dat is je goed recht.
Ik zie het nut er niet van in en ga er dus geen gebruik van maken, dat is weer mijn recht.
Was alleen bang dat het programma schade kon aanrichten, maar hrh zei ook dat dat niet het geval is, dus no problem.
Verder niets, en even goede vrienden toch? 🐈 🐱 🐆
Reputatie 6
Een wedstrijd? nee hoor Berend helemaal niet.
Jij bent gek op dat programma, dat mag, dat is je goed recht.
Ik zie het nut er niet van in en ga er dus geen gebruik van maken, dat is weer mijn recht.
Was alleen bang dat het programma schade kon aanrichten, maar hrh zei ook dat dat niet het geval is, dus no problem.
Verder niets, en even goede vrienden toch? 🐈 🐱 🐆

Hallo @huistijger,

Ohhh maar dan heb je me verkeerd begrepen hoor, of heb ik mijn bericht toch met een ietwat te donkere tone-of-voice laten klinken? 😉

Ik ben groot fan van een eerlijk en open debat, waar dan ook over. Dus jouw berichten hebben me zeker aboluut niet persoonlijk geraakt hoor, want zo ervaar ik jou en je reacties nooit hier op ons Forum!

Daarom dan ook: natuurlijk EVEN GOEDE VRIENDEN! 😎

Reageer