Beantwoord

Iphone XR 64GB niet op voorraad

  • 3 September 2019
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Zondag zag ik de leuke korting van de IPhone XR incl. telefoonabonnement. Ik heb de telefoon besteld, oude abonnement beƫindigd, met de gedachte dat de telefoon deze week zou worden bezorgd. De ochtend erna pas het bericht ontvangen dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is. Ik vind het erg jammer en vervelend dat dit niet eerder op de site wordt aangegeven, vooral omdat het niet duidelijk is wanneer ik mijn telefoon wel ontvang. Zouden jullie kunnen nagaan wanneer de iPhone XR weer op voorraad is? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 September 2019, 14:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hier precies hetzelfde verhaal! Een uurtje geleden besteld, zou morgen bezorgd worden. Maar in de bestelstatus staat aangegeven tijdelijk niet op voorraad. Heb gebeld met de klantenservice en die zeggen dat er nog 30 zijn. Erg onduidelijk en zou heel jammer zijn! Iemand een idee hoelang het dan duurt?
Hoi Erik,

Ik heb net ook even gebeld met de klantenservice. Na lang zoeken kon hij mij een indicatie geven vanaf wanneer de IPhone XR White 64 GB weer beschikbaar is en dat is vanaf 20 september. Ik weet niet of dit ook geldt voor de andere kleuren. Misschien dat je er wat aan hebt 🙂. Hopelijk reageert er ook nog hier iemand van KPN op.

Groet,

Alicia
Hoi Alicia,

ik had een zwarte besteld. Op de bestelstatus staat nu dat ā€˜ie morgen binnenkomt. Maar PostNL zegt dat er nog niets onderweg is. Ik wacht rustig af.

succes met aftellen tot de 20ste! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Alicia1 Goed dat je dit hier meldt. Natuurlijk enorm jammer dat je toestel niet direct leverbaar is. Het is inderdaad jammer dat dit niet direct duidelijk is geworden toen je dit toestel bestelde en ik zal dit doorgeven. De achterliggende oorzaak is dat we afhankelijk zijn van de leveringen vanuit Apple en soms duurt dat langer dan we willen, zeker bij dit populaire toestellen.

Reageer