Beantwoord

iPhone XR heeft problemen met connectie tijdens bellen

  • 28 September 2020
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

Ongeveer 3 weken geleden heb ik mijn nieuwe iPhone XS gekregen. Dat was een refurbished toestel. Ik heb inmiddels de ervaring dat de telefoon-connectie vaak wegvalt. Daardoor is bellen heel erg lastig. Heeft iemand hulp voor mij op dit punt? 

Op de website van KPN staan vnl algemene tips die ik allemaal heb gedaan. De sim kaart deed het ook goed in mijn oude toestel (iPhone 8). 

Bijkomend probleem is dat ik volgens de bij de XS geleverde brief binnen 7 dagen moest melden als iets mis was. Ik was echter niet direct in de gelegenheid het nieuwe toestel in gebruik te nemen en vervolgens was ook niet direct het euvel duidelijk. Ik zit nu dus later dan die 7 dagen maar hoop wel dat dit onder service/garantie valt…

Heeft iemand hulp?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 October 2020, 17:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @arts118 en welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat dit bellen erg lastig maakt. 😕 Allesbehalve ideaal als de verbinding steeds wegvalt en je tegen niemand meer aan het praten bent.

Heb je de SIM-kaart onlangs ook nog in je oude iPhone 8 getest en ging het toen ook goed? Zo ja, heb je dan al een back-up van al je data gemaakt en de iPhone XS een fabrieksreset gegeven?

Mocht dat ook niet baten en heb je de iPhone bij ons gekocht, ga er dan mee naar een KPN winkel. Zorg ervoor dat Zoek mijn iPhone uit staat, je een back-up van al je data hebt en dat je een geldig legitimatiebewijs van de contractant meeneemt. Mijn collega's kunnen het toestel dan met je doorlopen en opsturen ter reparatie, mocht dit nodig zijn. Ook op refurbished toestellen heb je 2 jaar garantie, dus er is een kans dat dit onder de garantie gerepareerd kan worden. 🙂

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niks meer van je vernomen dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten!

Dag @Sanne_M Excuus dat ik niet snel had gereageerd. Het is erg druk en daarom lukt het me nog niet om mn phone even te resetten. Of weg te brengen. Maar dat zal denk ik wel moeten. Het bellen wordt nog niet echt beter. Vaak confectieverlies. Morgen kijken of ik er stappen in kan zetten. Behoudens de confectieproblemen is het wel een mooi apparaat. Dank je wel in ieder geval voor je reactie en je opvolging.

Reputatie 7
Badge +17

Geen enkel probleem! Laat het hier gerust weten als je nog tegen andere problemen aanloopt betreffende dit probleem of vragen hebt. 🙂 Houd me op de hoogte! Hopelijk heb je het snel wat rustiger. 

Reageer