Beantwoord

iPhone XR laadt niet meer op

  • 14 July 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

hoi hoi, ik heb een iphone XR gekocht in november 2018 nu kan hij niet meer opladen. ik begreep dat ik 2 jr garantie heb valt dit er ook onder ?
 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 July 2020, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Pookni ,

Dat lijkt mij wel duidelijk. Aan een telefoon die je niet meer kunt opladen, daar heb je weinig tot niets aan.

Ik zou ermee teruggaan naar de winkel.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Pookni, welkom op ons forum.

 

Wat rot dat je problemen hebt met opladen van jouw iPhone XR. Zoals Noordzee ook aangeeft is het verstandig om het toestel mee te nemen naar een KPN winkel in jouw buurt. Mijn collega kijkt het toestel voor je na en helpt je dan verder. Het kan dan ter reparatie opgestuurd worden bijvoorbeeld. Ik hoop dat het snel opgelost is, we horen graag hoe het afgelopen is.

Hoi hoi

Vandaag bij de winkel geweest ze hebben iets aan de instellingen gedaan als dit niet helpt dan moet ik terug komen dus ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi @Pookni ,

Laat je morgen nog even weten of de telefoon weer naar 100% oplaadt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pookni, hoe gaat het nu met je toestel? Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +28

Mooi @Pookni ,

Laat je morgen nog even weten of de telefoon weer naar 100% oplaadt?

@Pookni 

Werkt je toestel nu weer naar wens? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!