Beantwoord

iphone xs erg warm tijdens gebruik

  • 24 July 2020
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb een iPhone XS + abbo nu heb ik me telefoon 10 maanden en hij word nu steeds erg warm bij opladen ook als ik er een tijdje op zit. Op deze momenten gaat ook mijn batterij erg snel leeg. Nu heb ik alle apps die op de achtergrond draaide uitgezet en mijn telefoon opnieuw geïnstalleerd dit lijkt niet te helpen.  Wat is verstandig valt dit nog onder garantie omdat de telefoon nog geen jaar oud is of zou ik de eventuele reparatie kosten zelf moeten betalen?

icon

Beste antwoord door Bart_ 30 July 2020, 14:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kelseyyyy92 ,

Ik zou even langs een KPN-winkel lopen voordat het jaar voorbij is. Daar bekijken ze dan jouw toestel en dan hoor je van hun wat er mogelijk is. Zo in het algemeen is het voor een KPN-medewerker hier op het forum niet mogelijk om daar wat zinnigs over te zeggen.  Dat moet echt door een winkelmedewerker opgepakt worden. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Kelseyyyy92 Ik ben het eens met Noordzee. Het is handig om het toestel even na te laten kijken in een winkel. Daar kunnen ze hem even in het echt zien en dat is hier wat lastig. Ben je trouwens via ons verzekerd tegen schade? Dan zou je eventueel een claim kunnen indienen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Kelseyyyy92 ,

Ik zou even langs een KPN-winkel lopen voordat het jaar voorbij is. Daar bekijken ze dan jouw toestel en dan hoor je van hun wat er mogelijk is. Zo in het algemeen is het voor een KPN-medewerker hier op het forum niet mogelijk om daar wat zinnigs over te zeggen.  Dat moet echt door een winkelmedewerker opgepakt worden. 

 

@Kelseyyyy92 

Ben je al langs de winkel gelopen? 

 

Reageer