Beantwoord

iPhone XS refurbished 64GB space grey niet op voorraad

  • 28 July 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Hoi hoi!

Even een vraagje: bij het verlengen van mijn abonnement heb ik de iPhone XS refurbished 64gb space grey gekozen. Er stond voor zo laat besteld, volgende dag in huis. Na bevestiging van bestelling kreeg ik ineens een melding dat deze telefoon niet op voorraad is. Natuurlijk kleine teleurstelling… 

Kunnen jullie ergens zien wanneer ik het ongeveer kan ik verwachten zodat ik niet constant alles aan het controleren ben als een geobsedeerd persoon haha. 

 

Alvast bedankt! 

Mvg

icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2020, 08:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @LFaulhaber, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie op het moment niet dat dit toestel niet op voorraad is. Het kan zijn dat dit snel weer gecorrigeerd is, maar dan heb jij er inmiddels ook alweer bericht over gehad. Kan je aangeven wat er bij de bestelstatus staat als je inlogt met jou ordernummer en postcode? Mocht daar nog steeds staan 'niet op voorraad', dan kijk ik graag even bij jouw bestelling! Wil je in dat geval jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en mij een seintje kunnen geven in dit topic?

@Susan_ 

 

Hoi Susan, 

Als het goed is alles nu ingevuld op profiel wat je nodig hebt. In bestelstatus staat idd nog steeds niet op voorraad. Als je het zou willen controleren, erg fijn! Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Hi @LFaulhaber, daar ben ik weer! Vanaf 4 augustus wordt het toestel weer verwacht, dus niet lang daarna kan jij hem thuis verwachten :blush:  Nog heel even geduld dus!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @LFaulhaber, ik neem het even over van Susan.
Ik lees net dat de levering voor deze toestellen vertraagd is. De nieuwe verwachte leverdatum is 12-08.
Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LFaulhaber, ik zie dat je toestel vandaag bezorgd wordt!
Alvast veel plezier ermee! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!