Beantwoord

iPhone XS slechte verbinding en slecht verstaanbaar

  • 4 February 2019
  • 3 reacties
  • 2253 keer bekeken

Goededag,

Ik heb een iPhone xs en zie dat ik vaak een slechter verbinding heb, maar 1 of 2 streepjes.
En als ik met iemand bel krijg ik veelal te horen dat ik slecht verstaanbaar ben, dit is op verschillende locaties het geval (thuis en buiten de deur).
Ook heb ik geprobeerd om mijn 4G voor gesprekken uit te zetten, maar dit helpt ook niet.
Mijn microfoon werkt goed, met filmpjes maken hoor je alles goed.

Iemand nog tips?
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 February 2019, 09:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @cdr1980, Welkom op het forum. Wat zonde dat je vaak een slechte verbinding ervaart. Fijn om te lezen dat je al het één en ander hebt uitgesloten. Om te kijken of het aan ons netwerk ligt, zou je jouw simkaart kunnen testen in een ander toestel. Ben je dan wel goed bereikbaar? Dan is je telefoon de boosdoener. Als je op je iPhone slecht verstaanbaar bent, dan kan dat een aantal oorzaken hebben. Het kan komen door een hoesje of je iPhone-microfoon is kapot. In dit artikel over de slechte verstaanbaarheid tijdens het bellen vind je tips om dit te verbeteren, ook als je een andere iPhone hebt dan de iPhone XS. Hopelijk heb je iets aan deze tips, anders hoor ik het graag van je.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @cdr1980, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Beste marina,

ik heb geen andere telefoon tot mijn beschikking, dus helaas kan ik mijn simkaart niet verwisselen.
Wel heb ik een ander hoesje om de telefoon gedaan om te testen of dit scheelt, maar ik heb in de tussentijd nog niet veel gebeld.
De artikelen over slechte verstaanbaarheid had ik idd al gelezen en uitgeprobeerd.
Mocht ik later nog steeds niet goed verstaanbaar zijn, dan laat ik het zeker nog aan je weten.

groetjes Carla

Reageer