Beantwoord

itv app start wel maar speelt niet af

  • 30 September 2019
  • 5 reacties
  • 336 keer bekeken

De app iTV werkt niet meer. Hij start wel gewoon op. Bij het kiezen van een programma speelt dit programma niet af. Elke keer gaat hij terug naar het afspeel scherm. Ik heb de app ook al een keer opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen. Ik heb dit probleem zowel op mijn iPad als op mijn iPhone. Deze draaien op de nieuwste versie van iOS 13.1. Update van de app heeft ook niet geholpen.
icon

Beste antwoord door Mikelino 3 October 2019, 20:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mikelino
Ik kan dat hier niet ontdekken, werkt goed.
Maar weet je dat er alweer een update is de 13.1.1 ?
Deze staat er bij mij op en het werkt goed, dus down die even en probeer het dan nog eens.
Als dat niet helpt ga dan de ITV app een geheel verwijderen, dus niet alleen met het kruisje, maar helemaal:

Verwijder de ITV-app op de normale manier, vasthouden tot hij begint te schudden en verwijder hem met het kruisje.
Start nu je iPad geforceerd op.
Druk de ronde knop en de uittoets tegelijk in en hou deze vast tot het appeltje verschijnt
Ga nu naar de appstore en down de ITV app opnieuw.
Hoi huistijger,

Bedankt. ik heb dat allemaal gedaan nieuwste versie 13.1.1 is geïnstalleerd. App opnieuw geïnstalleerd. Echter het probleem blijft.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Mikelino, welkom hier. Goed dat je het aangeeft! Welke iPad en iPhone heb je precies? Ook ik heb een iPhone met iOS 13.1.1 en bij mij werkt 'ie wel namelijk. Live tv kijken werkt dus blijkbaar niet. Is dat bij meerdere zenders het geval (NPO en RTL bijv.)? Heb je ook opnames die je kan testen? Werkt Terugkijken via de gids ook niet?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Inmiddels is er alweer een update IOS 13.1.2
Probeer eens te updaten?
Niet geschoten is altijd mis dus proberen?
Allemaal bedankt voor de tips en antwoorden. Het probleem bleek in mijn time capsule te zitten. Die was na alle updates ook aan en update toe. Na deze update werkt de app weer naar behoren.