Beantwoord

iTV online iOS storing

  • 21 February 2019
  • 8 reacties
  • 347 keer bekeken

Op mijn iPad krijg ik de melding dat startpagina niet kan worden opgestart, storing?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 February 2019, 10:51

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Extax
Is het allen de startpagina die niet wil?
En bedoel je https://www.startpagina.nl ?
Die is vaak overbelast dus daar kan het ook aan liggen.
Of bedoel je een andere pagina?
Zo ja vertel eens welke je bedoeld en vertel welke versie IOS je er op hebt staan?
Type iPad is ook handig om te weten
Dank voor reactie huistijger,

Het gaat om startpagina van KPN iTV.
ik gebruik een iPad pro en iOS versie is 12.1.4
Gisteravond contact gehad met helpdesk KPN.
verwijderen en opnieuw installeren app bood geen oplossing. Later meldde de medewerkster dat er een storing was waar aan gewerkt werd.
Later op de avond wel weer gebruik van de app mogelijk.
Vanmorgen kreeg ik de melding dat het account geblokkeerd was.
via de ja knop om contact op te nemen met KPN kreeg ik het inlogscherm van KPN itv.
Inlog geslaagd. Ik kon ik weer tv kijken.
Toen ik even op een site keek en daarna weer terugkeerde naar KPN iTV was daar weer de melding van het geblokkeerde account. De tv uitzending liep wel door met geluid en wazig beeld.
probleem dus nog niet opgelost
Ik ga opnieuw de helpdesk bellen
Helpdesk kan probleem niet meteen oplossen. Er zijn meerdere gelijksoortige storingsmeldingen over iTV.
Het vermoeden bestaat dat er een verband bestaat met de jongste IOS update. Er wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Extax . Welkom op het forum. Op dit moment komen er inderdaad meerdere meldingen van klanten binnen dat er problemen zijn met de iTV online app op iOS. De leverancier van de player is dit probleem aan het onderzoeken. Zodra hier meer over bekend is, laat ik je het weten. Onze excuses voor het ongemak
Reputatie 7
Badge +21
Inmiddels is er een workaround. Mocht je problemen ervaren met de KPN iTV app i.c.m. iOS, probeer dan in te loggen met abonnementsnummer en pincode. Dan lukt het in bijna alle gevallen wel. Opnieuw installeren van de app is niet nodig. Opnieuw inloggen of een herstart van het toestel zou voldoende moeten zijn. Elke nieuwe installatie (ook al is het op hetzelfde toestel) wordt gezien als een nieuw toestel, en de hoeveelheid qua devices is per account beperkt. Onze technische afdeling is nog bezig om hier een goede oplossing voor te vinden.
Dank Vikash. Uitloggen en vervolgens inloggen met abonnementsnummer plus pincode was inderdaad de oplossing. Dank voor het advies. Het abonnementsnummer(is niet hetzelfde als klantnummer) kan bij de klantenservice worden opgevraagd. Zij sturen dat naar je (bij KPN bekende) e-mailadres.
Reputatie 7
Het abonnementsnummer is ook zichtbaar in het menu op jouw TV ontvanger en in mijnKPN.

Reageer