iTV online werkt niet goed

• 25 maart 2015
  • 5 reacties
  • 347 keer bekeken

KPN iTV online zou sinds afgelopen maandag werken ook buitens huis, zonder je eigen netwerk. Nou vergeet het maar. Constant stil staand beeld op de iPad !
Dus werkt niet goed !

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Beste Teade, 

Welkom op het KPN Forum. De uitrol heeft helaas iets langer geduurd dan op de planning stond. Welke iPad gebruik je? We ondersteunen niet alle varianten in combinatie met de iTV app. Op deze pagina kun je lezen welke varianten met welke besturingssystemen we ondersteunen. Maak je gebruik van een variant die we ondersteunen en is je WiFi verbinding stabiel? Dan kan het nog tot eind deze week duren dat het ook bij jou goed moet werken. Excuses voor het ongemak. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Gebruik de iPad air van Apple, dus moet toch kunnen ?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Teade, 

Dat moet inderdaad mogelijk zijn met je iPad Air met een versie van iOS 7.1.2 of hoger. De uitrol van de iTV online app heeft vertraging gehad, daarom kan het nog tijd 7 april duren dat het helemaal goed werkt. Werkt het hierna niet? Spreek me gerust aan en dan ga ik ermee aan de slag voor je. Voor nu hoop ik dat je nog een weekje geduld hebt 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Helemaal goed, heb nog even geduld. En mocht ik daarna nog klachten hebben, kom ik er zeker op terug! Bedankt voor de reactie. fijne dag verder
Reputatie 7
Badge +24
Hartstikke fijn, Teade 🙂. Ik ga er vanuit dat het na 7 april goed moet werken, zo niet dan gaan we er samen mee aan de slag! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer