Beantwoord

kan geen mail versturen vanaf mijn iphone 6s

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 1037 keer bekeken

Ik kan al langere tijd geen mail versturen vanaf mijn iphone, wel ontvangen. Bij het versturen krijg ik de melding: serveridentiteit niet gecontroleerd, bij details krijg ik het adres cpsmtpm-cm103.kpnxchange.com, daaronder staat met rood niet vertrouwd en als ik op meer details klik krijg ik een adres in GB. klopt dit wel?
icon

Beste antwoord door wjb 17 March 2019, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik kan al langere tijd geen mail versturen vanaf mijn iphone, wel ontvangen. Bij het versturen krijg ik de melding: serveridentiteit niet gecontroleerd, bij details krijg ik het adres cpsmtpm-cm103.kpnxchange.com, daaronder staat met rood niet vertrouwd en als ik op meer details klik krijg ik een adres in GB. klopt dit wel?
Hallo @abroek ,
bij de smtp-instellingen moet verificatie aangevinkt zijn.
Bij SMTP staat als hoofdserver mail.planet.nl "aan" en bij andere smtp servers staat niks (voeg server toe..)
Het woord verificatie zie ik niet staan
Reputatie 7
Bij SMTP staat als hoofdserver mail.planet.nl "aan" en bij andere smtp servers staat niks (voeg server toe..)
Verander de smtp server in mail.kpnmail.nl of smtp.kpnmail.nl.
Van die domeinen worden de SSL certificaten wel op tijd vernieuwd en dat is waar je tegenaan lijkt te lopen, dat de "echtheid" van mail.planet.nl niet vastgesteld kan worden.
Top! Lijkt opgelost te zijn!