Beantwoord

Kan KPN aub helpen bij de iphone 12 earpods actie?

  • 20 November 2020
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Badge

Ik heb alles ingevuld in het formulier wat ik kon, maar op de bevestiging moest ik nogal lang wachten. Het was dat ik zelf een e-mail stuurde aan costumercare dat ze reageerde. Vervolgens gaven ze aan dat ze gegevens miste, waarvan een goede foto, die ze toch echt wel hadden. En nu geven ze aan dat ze op basis van mijn contract vinden dat ik buiten de actietijd mijn bestelling heb gedaan omdat mijn abonnement op 12/11 is gestart, terwijl ik toch echt op 16/10 mijn bestelling heb gedaan. 

Het voelt een beetje alsof ze je het onmogelijk maken om te bestellen en ben bang dat als ik niet reageer alsnog buiten de boot val. 

 

Groet, 

Dirk 

icon

Beste antwoord door DirkHendriks 25 November 2020, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @DirkHendriks, dit is wel een beetje flauw inderdaad :slight_frown: Wat je nu het beste kunt doen, is je bestelbevestiging opsturen. Daarop kunnen ze zien dat jouw bestelling ruim binnen de actieperiode is geplaatst en kunnen ze je aanvraag alsnog in behandeling nemen!

Badge

Goedendag. Dank voor je reactie!

Zojuist reactie van ze ontvangen. Ik was gewoon wat ongeduldig. Alhoewel het werken met ontvangstbevestiging aan hun kant daar een hoop aan had kunnen doen. De deal is te mooi om niet wat meer effort voor te doen. :) 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, goed nieuws dus :blush:

Alvast veel plezier met je nieuwe AirPods!