Vraag

kan niet inloggen op forum met iphone6

  • 1 December 2020
  • 14 reacties
  • 132 keer bekeken

Krijg onderstaande message op website sso.api.insided.com als ik probeer aan te loggen op iphone6 met iOS 12.4.9 

{“message”:”Customer not provider”}

Kan op oude iPad met iOS 9.3.5 en nieuwe iPad met IOS 14 wel aanloggen

ook op Samsung S6 en laptop. 

Heb op de iPhone 6 al cookies verwijderd, opnieuw uit en ingelogd, Firefox, Chrome geïnstalleerd en uitgeprobeerd. 

Helaas. 

Hebben jullie enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Jammer dat er nog geen reactie is.

Misschien helpen deze schermafdrukken.

Lijkt erop dat er iets mis gaat met de link / koppeling van KPN naar Forum 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Excuus @Cor08! Ik dacht dat deze vraag eerder al beantwoord was. Zou het kunnen gaan om een zakelijke MijnKPN? Die hebben een andere ingang. Zou je eens kunnen proberen in te loggen op de zakelijke MijnKPN pagina of anders op beiden eens te kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’ en kijken welke van beiden je een mail stuurt om een nieuw wachtwoord in te stellen?

Beste Bram,

Het lijkt er inderdaad op dat ik ook een zakelijk account heb en dan met name op het mobiele nummer.

Hier kom ik namelijk uit op het moment dat ik 'zakelijk’ inlog. 

Als ik vervolgens daarvanuit naar het forum ga krijg ik weer dezelfde fout melding. 

Komen we hier al verder mee of heb je nog meer gegevens / testen nodig?

mvg Cor

 

Reputatie 7
Badge +10

Even een waarschuwing, u heeft zo goed mogelijk uw emailadres proberen afschermen maar deze is nog volledig leesbaar :wink: .

 

Even een waarschuwing, u heeft zo goed mogelijk uw emailadres proberen afschermen maar deze is nog volledig leesbaar :wink: .

Bedankt Maurice.

Is niet echt geheim maar zou toch prettig zijn als ik die foto zou kunnen verwijderen.

Heb je enig idee of dat kan en zo ja hoe

 

Reputatie 7
Badge +28

Heb je de mogelijkheid om in te loggen met Facebook?

Excuus @Cor08! Ik dacht dat deze vraag eerder al beantwoord was. Zou het kunnen gaan om een zakelijke MijnKPN? Die hebben een andere ingang. Zou je eens kunnen proberen in te loggen op de zakelijke MijnKPN pagina of anders op beiden eens te kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’ en kijken welke van beiden je een mail stuurt om een nieuw wachtwoord in te stellen?

Beste Bram,

sorry voor de late reactie maar moet even wennen aan deze tool.

ik heb net op ‘wachtwoord vergeten’ uitgevoerd en er komt alleen een mail binnen vanuit ‘account.kpn.com’ en niet vanuit ‘zakelijkforum.kpn.com’ 

Helpt dit?

Heb je de mogelijkheid om in te loggen met Facebook?

Denk het wel, maar dat doe ik liever niet.

Reputatie 7
Badge +17

@Maurice85 heel erg bedankt voor je scherpe blik. @Cor08 ik heb de foto's verwijderd. Mocht het niet lukken in te loggen via Facebook laat het dan even weten. Je zou dan nog met een ander e-mailadres een nieuwe omgeving aan kunnen maken of we zouden intern het de huidige MijnKPN volledig kunnen verwijderen. 

@Maurice85 heel erg bedankt voor je scherpe blik. @Cor08 ik heb de foto's verwijderd. Mocht het niet lukken in te loggen via Facebook laat het dan even weten. Je zou dan nog met een ander e-mailadres een nieuwe omgeving aan kunnen maken of we zouden intern het de huidige MijnKPN volledig kunnen verwijderen. 

Bedankt voor verwijderen van de foto’s Bram  

Mbt aanloggen via FB vermoed ik dat dat niet zal gaan omdat ik daar een ander email adres voor gebruik. Buiten dat ben ik er (zoals eerder aangegeven) geen voorstander van om via FB ergens anders in te loggen. 

Denk dat we het hierbij dan maar moeten laten. Blijf ik deze workaround wel gebruiken. 

Ter aanvullende info:

DigiD is ook aan het onderzoeken waarom ik via DigiD niet doorgelinkt kan worden naar de CJIB site met mijn iPhone 6 en naar andere sites wel. Wie weet zorgen zij voor een oplossing. 

Allen bedankt voor het meedenken  

 

Reputatie 7
Badge +10

Is dit recentelijk pas gekomen, uw telefoon heeft namelijk niet te recentste ios. 

Is dit recentelijk pas gekomen, uw telefoon heeft namelijk niet te recentste ios. 

Denk maand of 2 geleden geconstateerd. We zijn recent overgezet van Telfort naar KPN. Bij Telfort kon ik overigens wel gewoon op het Telfort forum inloggen.

Heb net de laatste IOS 12.5 versie geïnstalleerd maar dat brengt ook geen verbetering.

Reputatie 7
Badge +10

Oh nee als dat al 2 maanden is dat staat dat er los van, 12.5 is pas begin december uitgekomen.

 

Cookies al een keer gewist?

Voor de zekerheid weer cookies verwijderd en daarna zelfs de cookies van KPN geaccepteerd.

Helpt ook niet.

Heb ook al een keer Firefox geïnstalleerd. Hielp ook niet