Beantwoord

Kan pas over 3 weken nieuwe telefoon uitzoeken i.p.v. morgen

• 30 juli 2017
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik begin maar even bij mijn vraag. Ik wil graag een klacht indienen. Dit kan gedaan worden via een live chat zie ik, maar dan krijg je alleen maar mensen aan de lijn die zeggen: sorry dat dit is gebeurd, we kunnen er jammer genoeg niks aan doen. Ik wil dat mijn klacht word opgeslagen in de mail of iets dergelijks dat dit ook terug gepakt kan worden. Is dat nog steeds mogelijk? Zou toch wel fijn zijn.

Mijn klacht daarbij is dat ik ben geinformeerd dat ik vanaf morgen een nieuwe telefoon kan uitzoeken. Nu ben ik even alvast in de winkel geweest en word mij verteld dat ik nu 3 weken moet wachten. Ik heb vandaag mijn telefoon verkocht en zit dus blijkbaar 3 weken zonder. Als ik vraag wat we hier aan kunnen doen zegt KPN "Niks, we kunnen hier jammer genoeg niks mee". Vind het toch wel een beetje gek dat zo'n groot bedrijf wat miljoenen verdient per jaar, misschien wel per maand er niks aan kan doen dat ik dus verkeerd ben in gelicht. Je zou denken dat zo'n bedrijf met een oplossing komt. Of dat je abbonement word weg gestreept zodat je een nieuwe telefoon kan uitkiezen of dat je koopsom word vervallen. Maar nee dit bedrijf zegt gewoon lekker makkelijk dat ze niks kunnen doen behalve geld in hun zak steken en blijkbaar hun personeel verkeerd opleiden waardoor ze verkeerde informatie toe brengen. Dit is voor mij ook meteen een reden te stoppen bij KPN. Vrienden van mij zitten bij andere providers en zouden hier wel bij geholpen worden.

Ik hoop dat dit door mensen worden gelezen en daardoor gaan twijfelen over de service van KPN. Want het blijkt dat als KPN een fout maakt dat ze dit dus niet eens kunnen oplossen, maar dat je zelf op de blaren mag zitten. Daarnaast hoop ik eigenlijk stiekem dat KPN hierdoor gewoon gelijk hun klanten verliest zodat andere providers het wel zoude oplossen.

KPN. Je maakt het voor mij wel een einde verhaal bij jullie. Spijtig dat jullie na zoveel jaar van service niet even een probleem kunnen oplossen.

JOEEEEEE

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door PeterG 30 juli 2017, 21:27

Vervelend dat dit is gebeurd. Waarom is het pas over 3 weken? En waarom überhaupt éérst je telefoon verkopen voordat je in ieder geval een nieuwe in de hand hebt?

De verwerking van klachten duurt ca. 4 weken. Een oplossing komt dus sowieso later dan je een nieuwe telefoon uit kunt kiezen.
Maar je hebt tenslotte zélf je telefoon al verkocht voordat je de nieuwe had... 🤔
Hopelijk wél je simkaart eruit gehaald en bewaard?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Vervelend dat dit is gebeurd. Waarom is het pas over 3 weken? En waarom überhaupt éérst je telefoon verkopen voordat je in ieder geval een nieuwe in de hand hebt?

De verwerking van klachten duurt ca. 4 weken. Een oplossing komt dus sowieso later dan je een nieuwe telefoon uit kunt kiezen.
Maar je hebt tenslotte zélf je telefoon al verkocht voordat je de nieuwe had... 🤔
Hopelijk wél je simkaart eruit gehaald en bewaard?
Reputatie 7
Badge +19
Ja @PeterG die fout maken een hoop mensen.
Bij mij kwamen ze om onderdelen en hadden ze de oude al weggegooid want die was toch al stuk, en merk en type van het toestel wisten ze niet.
Daar word je echt moe van...
Ik heb wel 1000 keer gezegd Doe nooit het oude weg voordat je de nieuwe hebt.
Maar het is praten tegen de bierkaai ...
Reputatie 7
Badge +28
Hi Tim, welkom op het forum! Vet balen dit! Ik val maar meteen met de deur in huis: de datum gaat niet aangepast worden. Ik kan een klacht indienen bij de klachtenafdeling. Zoals Peter uitlegt, wordt dat met een week of 4 in behandeling genomen en de reactie zal inderdaad neerkomen op: sorry voor het ongemak.

Ik kan ook je klacht zelf in behandeling nemen. En ook ik zeg: sorry dat je verkeerd bent geïnformeerd. Maar ik wil ook graag dat de collega die je onjuist heeft geïnformeerd hiervan kan leren. Om het in de toekomst te voorkomen. Reageer je daarvoor op mijn privébericht ? Dan help ik je daarmee verder. Mocht je zelf nog iets anders willen, laat je het me dan weten?
Reputatie 7
Badge +28
Ha Tim, ik zie dat je nog geen reactie hebt gegeven op mijn privébericht. Heb je je klacht toch inmiddels ergens anders neergelegd? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten!

Reageer