Beantwoord

Kapotte apple oortjes

  • 18 June 2019
  • 6 reacties
  • 325 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn nieuwe iPhone X via de post gekregen, nou is het linker oordopje van mijn oortjes kapot. Kan ik hiervoor bij jullie of bij een Apple winkel terecht voor garantie en zo ja hoe werkt dit?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 June 2019, 14:14

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rosa,

Voor dit probleem dien ik je helaas door te verwijzen naar de Telefonische Klantenservice. Zij kunnen je hier verder bij helpen, ongeacht of het aan de oortjes of aan het toestel ligt.

Even bellen dus met 0800 - 0402.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Rosa B., welkom op het forum! Wat balen dat de oordopjes nu al stuk zijn. Heb je inmiddels al contact op genomen met onze klantenservice en krijg je nieuwe oordopjes toegestuurd? Je kunt de oordopjes en het aankoopbewijs ook meenemen naar een KPN Winkel. Mijn collega's in de winkel helpen je graag verder.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Rosa B.. Heb je al nieuwe oordopjes?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rosa,

Voor dit probleem dien ik je helaas door te verwijzen naar de Telefonische Klantenservice. Zij kunnen je hier verder bij helpen, ongeacht of het aan de oortjes of aan het toestel ligt.

Even bellen dus met 0800 - 0402.


@Rosa B. : Is het nog gelukt via de telefonische helpdesk? Heb je al nieuwe Apple-oortjes?
Reputatie 7
Badge +28
@Rosa B.

Is het nog gelukt via de telefonische helpdesk? Heb je al nieuwe Apple-oortjes?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer