Beantwoord

kapotte iphone 10s

  • 20 July 2020
  • 7 reacties
  • 103 keer bekeken

Doe maar zo sta ondertussen 35 in de wacht moest 5 a 8 minuten zijn zal wel koffie pauze Zijn      Mijn puntgave. iPhone XS heeft blijkbaar  water schade. Word dit geregeld door kpn ? Heb die telefoon namelijk bij kpn gekocht. En de telefoon voldoet blijkbaar niet aan z’n eigen Specs.  Mvg dennis 

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 July 2020, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Brandt87 ,

Bellen is nu dan niet de beste optie. 

Als jouw telefoon nog in de garantieperiode zit, dan kun je het beste langsgaan bij een KPN-winkel. Daar wordt jouw telefoon dan meteen bekeken en beoordeeld, En als het nodig is, wordt de telefoon dan opgestuurd naar een reparatiebedrijf.   

 

Heb na 50 minuten iemand aan de lijn gehad die me het zelfde aangeraden heeft zal ik dan ook zeker gaan doen.  Kwa beoordelen zijn ze snel klaar zoals ik al aangaf punt gaaf geen barst of niets in het scherm voor en achterkant met 10 sec in het water mag een high end toestel welk merk dan ook geen problemen opleveren met een ip68 bescherming.    De beste man vroeg me nog wel of ik verzekerd was voor waterschade mijn antwoord  hierboven ip68 (mits kapot scherm) mag niet kapot gaan  

Reputatie 7
Badge +28

Heb na 50 minuten iemand aan de lijn gehad die me het zelfde aangeraden heeft zal ik dan ook zeker gaan doen.  

Top, achteraf had je dit laatste telefoontje dus net zo goed achterwege kunnen laten. Maar goed, ik hoop voor jou dat ze het bij de KPN-winkel voor jou gaan oplossen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Brandt87, is het in tussentijd gelukt om met het toestel bij een KPN winkel langs te gaan? Ik hoor graag of er al iets in gang is gezet, of dat je nog meer advies nodig hebt over deze kwestie :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

hallo 

 

ben nog niet in de gelegenheid gekomen om naar een kpn winkel te gaan drukte met werk en uiteraard de openingstijden spelen daarin een grote rol

ik ben bijna vakantie dan heb ik tijd genoeg om even langs te gaan 

 

Reputatie 7
Badge +20

Lekker vooruitzicht @brandt1987 :blush: Allereerst alvast een hele fijne vakantie gewenst en we zijn natuurlijk ook benieuwd hoe het gaat met de telefoon, laat je het weten als het je is gelukt om langs de winkel te gaan?