Beantwoord

KPN annuleert mijn bestelling omdat ik niet contactloos kon betalen

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 199 keer bekeken

Er komt gisteren een man aan de deur voor de bezorging van mijn iPhone 11 pro bij een nieuw abonnement en bijbetaling die ik online al heb gedaan. Ik moet nog 0,01 cent betalen anders krijg ik de telefoon niet. Dat wil ik contactloos doen want zo gaat tegenwoordig elke betaling. Maar dat kan niet. De man zegt dat hij de bestelling annuleert zonder verder enig bericht wat ik moet doen. 

Ik krijg om 4 uur snachts bericht dat bestelling 20072760258635-1 helaas niet bij mij afgeleverd kon worden. Dat dit tot twee keer toe het geval was (bizar want die man is maar 1 keer geweest en mijn bel haalt zelfs de buren tot 3 huizen verderop). En dat ze daarom de bestelling geannuleerd hebben. 

Ik heb de hele bestelling betaald en moest dus nog 0.01 betalen. Ik heb hier een heel naar gevoel bij. 

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 July 2020, 09:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Beste @Viviane Het gaat om verificatie dat het jouw rekening nummer is waar maandelijks het abonnement word afgeschreven.

Dat moet dus van de rekening die je heb opgegeven 

Kan dat niet word de bestelling geannuleerd 

Waarom kon je niet contact loos betalen?

Reputatie 7
Badge +24

Beste @Viviane Het gaat om verificatie dat het jouw rekening nummer is waar maandelijks het abonnement word afgeschreven.

Dat moet dus van de rekening die je heb opgegeven 

Kan dat niet word de bestelling geannuleerd 

Waarom kon je niet contact loos betalen?

Betaal terminal van de bezorger zal dat niet ondersteund hebben gok ik zo?

Reputatie 7
Badge +8

Dat zou goed kunnen @Nick83 
Dan kan pinnen  met pincode ook nog steeds toch?

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Viviane, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Er moet nog wel een verificatie van je bankrekening worden gedaan aan de deur, vandaar ook maar € 0,01. Ik begrijp dat dit, wat heel erg vervelend is, niet gelukt is. Omdat je niet contactloos kon betalen of omdat de pin-terminal die optie niet had en je jouw pincode moest invoeren?

In ieder geval, daar kan ik nu helaas niks meer aan doen. Het is nu wachten tot je bestelling retour aangemeld is bij ons en dan wordt binnen 5 werkdagen het geld teruggestort op je rekening.. Je kan dan weer een nieuwe poging wagen, maar dit zal hetzelfde gaan aan de deur. Mocht je hier niks voor voelen, dan kan je ook in een KPN winkel te bestelling plaatsen indien het toestel op voorraad is.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +24

Dat zou goed kunnen @Nick83 
Dan kan pinnen  met pincode ook nog steeds toch?

Ja natuurlijk. Maar sommige mensen willen dit niet ivm met corona. Ik denk topicstarter dus ook niet. 

Reageer