Beantwoord

KPN update Telfort -> KPN, soms valt het netwerk weg

  • 7 July 2021
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Onze iPhone SE heeft vorige week een update gekregen vanwege de omzetting van voorheen Telfort naar KPN.

Sinds die tijd is bellen niet altijd mogelijk: er is dan geen KPN netwerk. Voor de zekerheid heb ik een nieuwe sim-kaart bij KPN aangevraagd, maar ben er niet zeker van of dit zal werken.

Hoe kanĀ  ik controleren of het wel/niet aan de huidige simkaart ligt?

Kan het met 3G / 4G te maken hebben? (4G wordt wel bovenaan getoond in het iPhone-scherm wanneer het netwerk wordt gevonden)

Ā 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 July 2021, 22:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Felix V, heeft je simkaart een update gehad of je toestel zelf? Als het om je toestel zelf gaat, staat de update los van KPN en weet ik niet precies waar het mis gaat en of een nieuwe simkaart een verschil gaat maken.

Als het om de simkaart gaat, zou je hetzelfde resultaat moeten hebben als je de simkaart in een ander toestel test. Dat is nog het proberen waard uiteraard! Werkt hij dan wel goed, dan zal er toch iets met je toestel aan de hand zijn. Als hij in het andere toestel ook niet (of heel slecht) werkt, zal alles waarschijnlijk weer in orde zijn als je de nieuwe simkaart gaat gebruikenĀ :slight_smile:

Dank je Maja, ik ga het proberen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoe is de situatie nu @Felix V? Alles weer in orde of gaat het nog niet goed?