Beantwoord

KPN WIFI

  • 28 January 2019
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik krijg steeds het bericht: 504 Er s iets fout gegaan bij het verbinden met deze hotspot. Dit gebeurt waar ik ook ben. En als ik wel verbonden ben met KPN wifi dan doet het interne het niet. Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2019, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @werkpoot, welkom! Gebruik je de KPN Wifi app? We hebben deze uit de app store gehaald, omdat er helaas problemen mee bleven. Je kunt proberen om te verbinden zonder de app. Daarnaast kan je ook gebruik maken van de reguliere FON app. Excuses voor het ongemak!
kan ik voor de fon.app mijn KPN id gebruiken?
Reputatie 7
Badge +30
Als het goed is, heb je een KPN wifi inlog aangemaakt, eindigend op @kpn-fon.nl. Daar kan je ook mee inloggen op de FON app.
Als het goed is, heb je een KPN wifi inlog aangemaakt, eindigend op @kpn.fon.nl. Daar kan je ook mee inloggen op de FON app.

Hoi Marcia, ik heb een @kpn-fon.nl (dus met streepje) en geen @kpn.fon.nl (met punt, zoals jij aangeeft).
Met dit @kpn-fon.nl account kan ik niet aanloggen op de FON app voor Android. Daar (én op de Fon website zelf) krijg ik de foutmelding "Your username or password are incorrect:".
Zou je kunnen aangeven hoe ik via de FON app zou kunnen aanloggen met dit KPN Wifi account?
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! Ik had een fout gemaakt en het is gewoon @kpn-fon.nl natuurlijk. Ik probeerde het zelf even uit, maar had ook wat moeite met m'n wachtwoord😅. Het is me in ieder geval gelukt om m'n eigen account af te stoffen, maar ik krijg het niet voor elkaar om in te loggen met die FON app. Ik heb daarom intern nagevraagd hoe het precies zit.

Wel krijg ik, als ik m'n wifi aanzet en een KPN FON punt kies, direct de portal die zich automatisch opent en waarmee ik in kan loggen. Heb jij dat niet?
Dat heb ik inderdaad ook, dus iteindelijk is het voor mij mogelijk te connecten, maar de app die zelf connecte was natuurlijk ideaal, en al zou dat via de FON app kunnen, zou dat gemak weer terug zijn (en... FON zie je waar alle FON access points zijn, net zoals vroeger in de KPN Wifi app!).
Ik wacht nog even af tot er een oplossing vanuit KPN is.
Reputatie 7
Badge +30
We kunnen inderdaad geen gebruik maken van de reguliere FON app, lees ik. De wens om weer gebruik te kunnen maken van de KPN Wifi app, is doorgegeven. Hopelijk kunnen we die op termijn weer gebruiken!