Beantwoord

Kwaliteit iPhone 8 Refurbished

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Reputatie 1

De kwaliteit van een refurbished IPhone blijkt niet zo goed te zijn als de KPN aangeeft. Na het afsluiten van een abonnement inclusief IPhone 8 refurbished kreeg ik eerst een toestel waarvan de batterij in een paar uur leeg was. Deze heb ik retour gestuurd. Vervolgens kreeg ik er 1 waarvan in het begin de volumeknop al niet lekker reageerde, maar ik had geen zin om hem weer om te ruilen. Nu had deze telefoon een gebarsten scherm door een val en ik bracht hem bij een Apple center voor reparatie. Hier stelden ze mij de vraag waar ik deze telefoon gekocht had. Hij miste namelijk enorm veel schroefjes en een kapje van de camera. Ook zat de batterij niet degelijk verlijmd. Ik vraag me dus oprecht af wat er aan de toestellen wordt gecontroleerd voordat ze naar de klant worden gestuurd.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door dynamicmarcel 19 July 2021, 20:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1

Zojuist met een medewerker van Forza gesproken. Zij leveren de refurbished telefoons aan KPN. De medewerker vertelde mij dat de controle mensenwerk is en dat hij het betreurde dat deze telefoon door de controle heen kwam. Hij zou ervoor zorgen dat de juiste afdeling op de hoogte wordt gebracht, zodat ze hun controle aanscherpen. Voor mij is het hiermee opgelost.

Reputatie 7

Dat klinkt niet goed inderdaad @dynamicmarcel! Gelukkig heb je al contact gehad hierover en hebben zij dat goed opgepakt. Is jouw toestel ook weer helemaal hersteld en goed werkend na de reparatie?

Reputatie 1

Beste Jasper,

Bedankt voor je reactie. Mijn toestel is idd weer helemaal hersteld.