Beantwoord

levering/annulering

  • 27 September 2019
  • 7 reacties
  • 467 keer bekeken

Middag,

Ik heb veel last van de wijze waarop u informeert.
Ik heb een telefoon besteld.
Eerst wordt de suggestie gewekt dat levering de dag erna op zondag plaats vindt. Daarna staat op de site levering binnen 3/5 dagen en nu zijn we 6 dagen verder en nog steeds geen levering van de iPhone 11 pro.
Plots zie ik nu staan medio oktober wat inhoudt dat het november gaat worden, toch?
Wanneer gaat de levering nu eindelijk plaatsvinden en als dit niet snel lukt tot wanneer kan ik de bestelling annuleren????

Groet een trouwe ontevreden klant.
Nr ********

Peter vd Ven

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door huistijger 28 September 2019, 08:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Peterke5
Vervelend voor je, natuurlijk wil je hem graag zo snel mogelijk hebben, maar de vraag is erg groot naar de iPhone 11
Je kunt altijd annuleren zolang je hem nog niet ontvangen hebt.
Als je hem ontvangt dan kun je zelfs nog binnen 14 dagen je bestelling herroepen of ruilen.
Reputatie 7
Dag @Peterke5, welkom op het KPN forum. Dat is inderdaad erg balen! Nieuwe iPhones zijn vaak erg geliefd 💚 We doen ons best elke bestelling, op volgorde van binnenkomst, zo snel mogelijk af te handelen. Het liefst hebben we alle orders zo snel mogelijk binnen, maar zijn hierbij afhankelijk van de voorraad bij Apple. In: iPhone 11 bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis vind je meer informatie hierover. Je kunt jouw bestelling online volgen op: KPN volg mijn bestelling. Nog even geduld, we zullen jouw iPhone zo snel mogelijk leveren 🙂
Dank huistijger. Dat is de informatie die ik zocht
Nadia, jouw gegeven informatie is mij bekend. Het gaat mij meer om de wijze waarop KPN gesuggereerd dat iPhones op voorraad zijn en na bestelling blijkt het veel langer te duren .
Dat is vervelend en wil ik jullie meegeven. ( dus verander het verwachtingspatroon van je klanten) Eigenlijk moet je staan te popelen voor iets nieuws( en dat het even duurt is geen probleem) maar nu komt ergernis ervoor in de plaats. JAMMER, gemiste kans op een goede beleving voor de klant.
Reputatie 7
Dat is inderdaad erg jammer, @Peterke5! We proberen zo goed mogelijk de klantverwachting waar te maken.En zo duidelijk en stipt mogelijk over de levertermijn te communiceren. Helaas zijn we afhankelijk van Apple, en hebben we niet alles in de hand. Sorry voor de teleurstelling 😞 De feedback is aangekomen, op de site communiceren we met wat ruimere 'leverdata'. Helaas zijn wij niet de enige die hiermee te maken hebben, maar zijn alle retailers gebonden aan de bevoorrading van Apple.
Ik zit in hetzelfde schuitje. 23 september iphone 11Pro besteld en niets wees op geen voorraad. Baal nu als een stekker mijn iphone 7 hapert en moet er niet aan denken dat hij er mee stopt. Is niet netjes vind ik en zeker niet als je al 30 jaar of langer bij kpn zit. Het zou netter zijn wanneer er stond: levering op 10 oktober of zoiets dan weet je waar je aan toe bent. Gr Stephan
Reputatie 7
Hah @S. Schukking, jammer dat we niet aan de verwachting hebben voldaan. Wel raar, want sinds de start van de verkoop vermelden we een indicatiedatum op: Apple iPhone 11 levering Hopelijk ontvang ook jij snel jouw nieuwe iPhone 😃

Reageer