Beste KPN,
Bovenstaande overeenkomst ben ik 20 november 2019 aangegaan,een simkaart heb ik wel gekregen, en ik heb 219€ aan moeten betalen bij levering voor de Apple mini5 die ik tot de dag van vandaag nog niet binnen heb!Tig telefoontjes gepleegd met KPN ,Ja we gaan het uitzoeken,;over een paar dagen hoort u van ons".7 dagen verder nog niks !.Vandaag weer gebeld, zeggen ze nu ;dat het 14 werkdagen duurt!Onacceptabel vind ik het.KPN stuurt mij maar een nieuwe Apple mini 5 op,en wel binnen een week anders zeg ik alle abonnementen bij jullie op.Ik ben het wachten en het van kastje naar de muur sturen spuugzat!Bovendien ben ik als ik het goed heb al abonnee sinds 2011.Zo ga je niet met klanten om!Dus KPN ik hoor van jullie deze week nog!Anders........…
M.V.G Christian Bibo
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel