Beantwoord

Levering Apple mini5.

  • 25 November 2019
  • 16 reacties
  • 111 keer bekeken

Beste KPN,

Bovenstaande overeenkomst ben ik 20 november 2019 aangegaan,een simkaart heb ik wel gekregen, en ik heb 219€  aan moeten betalen bij levering voor de Apple mini5 die ik tot de dag van vandaag nog niet binnen heb!Tig telefoontjes gepleegd met KPN ,Ja we gaan het uitzoeken,;over een paar dagen hoort u van ons".7 dagen verder nog niks !.Vandaag weer gebeld, zeggen ze nu ;dat het  14 werkdagen  duurt!Onacceptabel vind ik het.KPN stuurt mij maar een nieuwe Apple mini 5 op,en wel binnen een week anders zeg ik alle abonnementen bij jullie op.Ik ben het wachten en het van kastje naar de muur sturen spuugzat!Bovendien ben ik als ik het goed heb al abonnee sinds 2011.Zo ga je niet met klanten om!Dus KPN ik hoor van jullie deze week nog!Anders........…

M.V.G Christian Bibo 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 December 2019, 09:00

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Drieoortje Dat is heel erg vervelend en omdat je je gegevens hebt achtergelaten in je profiel heb ik al wel iets kunnen bekijken. Ik zie dat je al het nodige contact hebt gehad, inderdaad. Heb je al een update gekregen? Heb je voor mij nog het ordernummer? Wil je dit ook in je profiel zetten? Dan kan ik kijken wat ik nog kan achterhalen. 

Niet om het bij voorbaat nog vervelender te maken: als een toestel bij de bezorging zoek raakt zal dit worden onderzocht en dat kost naar alle waarschijnlijkheid wel iets meer dan deze week. 

Hoi Bart, 

Dankjewel voor je reactie, en ja je collega zei me al nog even geduld te hebben.Hij heeft de postpaid ?erover geïnformeerd die kunnen het beter onderzoeken, zijn groter. 

 

Het zit zo ,hij was niet verwerkt samen met de simkaart, dus kreeg ik een referentienummer. Die zal ik vanavond bijvoegen. 

Ik heb nog geen update ontvangen. Zodra ze meer weten over mijn tablet zouden ze me anoniem bellen. Ben maandag naar de KPN winkel in Heerlen gegaan en daar goed geholpen!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Drieoortje Dank voor de extra toelichting en natuurlijk ook mooi om te horen dat je goed bent geholpen in de winkel. Men is er dus al goed mee bezig? Dan heeft het denk ik niet veel zin dat ik me er ook nog mee ga bemoeien. Ik ga er vanuit dat het snel in orde komt. Maar als je toch nog ergens tegenaan loopt laat het dan vooral weten. Dan denk ik graag met je mee. 

Hoi Bart, 

 

Bij deze alsnog mijn ordernummer: (….)  en een referentienummer die ik van één van je collega's kreeg vanwege vermiste tablet;(...) .hopelijk kun je er wat mee?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er naar kijken, @Drieoortje ! 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Drieoortje Ik heb nieuws voor je, al is het geen goed nieuws ben ik bang. Er is een tablet besteld in combinatie met een abonnement: we verkopen jouw type tablet echter niet in combinatie met een abonnement. Dat dit wel zo is ingevoerd had dus niet mogelijk moeten zijn en dat dit toch is gebeurd heeft er voor gezorgd dat dit is vastgelopen. Je order zal moeten worden geannuleerd en binnen enkele werkdagen zul je je geld terugkrijgen. Mijn oprechte excuses dat dit is gebeurd. 

Hoi Bart, 

Dankjewel voor je reactie, en dat is geen probleem. Dankjewel dat je het probleem hebt opgelost. 

Hoi Bart ,

Wat betekent dit voor mijn nieuwe simkaart die ik wel heb ontvangen?kan ik die wel gebruiken, en wat ga ik dan betalen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Drieoortje Die kun je doorknippen en weggooien. Er gebeurt verder niets mee. Je hele bestelling is geannuleerd en volledig vervallen. De terugbetaling van de kosten is ondertussen al in werking gezet. 

Oké, dus voor een nieuwe simonly abonnement moet ik opnieuw een bestelling doen?

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dat klopt. Ik kan je laten bellen door een collega? Via de site kun je uiteraard ook van alles vinden! 

Hoi Bart ,

Ik heb bijna 1 uur geleden nog met een collega van je gebeld ,en die vertelde me dat ik vandaag nog gebeld zou worden. Tot hoe laat zijn jullie er?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Drieoortje Ik kan niet zien wanneer je wordt teruggebeld. Ik heb wel in onze interne systemen aangegeven dat je order is geannuleerd en dat je aanbetaling retour komt. Dan weet de collega die jou belt hier in elk geval van. 

Oké, dan weet ik genoeg :relaxed: .Dankjewel voor je hulp. Hierdoor blijf ik toch altijd weer bij KPN😃KPN helpt je waar ze kunnen!😉

Reageer