Beantwoord

Levering iPad Air

  • 8 April 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Beste KPN, ik heb gisteren een IPad Air 2020 64GB, met abonnement besteld. Ik kreeg direct daarna netjes een bevestiging in mijn mailbox en dat ik mijn bestelling kan volgen via Mijn bestellingen. Echter, na ruim 24 uur verder, geeft het scherm aan dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online is. Ik wil graag weten wanneer de IPad wordt geleverd? 
 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 April 2021, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Roeline! Welkom op het KPN forum en bedankt voor je bericht! 

Als je een bestelling plaatst, wil je deze zo snel mogelijk geleverd krijgen: snap ik helemaal! :wink: Kun je inmiddels al wel de bestelling inzien via de online bestelstatus tool? Omdat jij je profiel had voorzien van de benodigde informatie heb ik de status voor je kunnen nakijken: 

Helaas is de gewenste iPad Air 2020 tijdelijk niet op voorraad: we verwachten medio april 2021 weer een nieuwe levering vanuit Apple. Concreter dan medio april kan ik het helaas niet maken: zodra de iPad Air naar je onderweg is, ontvang je een update van jouw bestelling! Excuses voor het ongemak: ik hoop dat je snel gebruik mag maken van je iPad! :fingers_crossed_tone4: