Beantwoord

levering iPhone 8 Gold

  • 6 October 2019
  • 4 reacties
  • 137 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Helaas is het niet alleen bij de nieuwste iPhones ik word nu ook al een tijdje aan het lijntje gehouden mbt tot mijn iPhone 8 gold toen ik hem bestelde via de site was hij op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden helaas nu enkele weken verder en nog geen iPhone 8 gold geleverd steeds wisselende informatie mbt de levering van het toestel omdat ik het toestel al voor een groot deel betaald heb gevraagd of er een andere kleur kon komen was ook niet mogelijk er wordt op geen enkele manier meegedacht vanuit KPN over een mogelijke oplossing het enige antwoord is wachten of deze annuleren een nieuwe bestelling plaatsen weer betalen en het geld wat al betaald is word dan binnen 4 weken terug betaald niet echt klantvriendelijk ik ga niet 2x betalen voor 1 toestel ook ik ben al jaren klant en ben echt teleurgesteld

Admin: post afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor vraag
icon

Beste antwoord door Joran 12 October 2019, 14:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Wat vervelend dat dit zo lang duurt @EBW 😞 Ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. Zeker als de site aangeeft dat je het toestel de volgende dag in huis hebt. Ik ga kijken of ik meer informatie kan vinden. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
hoi Joran gebeurd dit bovenstaande gaat om een nieuw abonnement met telefoon het huidige abonnement blijft gewoon bestaan en ongewijzigd
Reputatie 7
Badge +28
Duidelijk! Vervelend is dat we niet individueel kunnen bekijken hoe ver je op de wachtlijst staat. De Mijn Bestelling pagina update automatisch als het toestel verstuurd wordt. Wat ik wel kan zien is dat we aanstaande vrijdag, 11 oktober, een nieuwe voorraad krijgen van de iPhone 8 (iPhone 8 64GB Space Gray, Silver, Gold, iPhone 8 Plus 64GB Space Gray, Gold). Gezien de duur dat je al wacht ga ik ervan uit dat jouw toestel hier ook tussen zit. Ik moet daarom nogmaals een beroep doen op je geduld, wat erg vervelend is als je al zo lang wacht. Excuses hiervoor! Hopelijk vrijdag goed nieuws.
Reputatie 7
Badge +28
@EBW: Zo te zien is het eindelijk gelukt. Ik vind het kwalijk dat het zo lang heeft geduurd als wij hebben aangegeven dat je het toestel de volgende dag in huis hebt. Hierover heb ik een terugkoppeling ingediend. De site had bijgewerkt moeten zijn ten tijde van de bestelling.

Ik wens je wel veel plezier met je nieuwe toestel. Als we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het vooral weten!

Reageer