Beantwoord

Levering iPhone: alles gaat verkeerd

  • 2 February 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

iPhone besteld op zondag.

Zou maandag komen. Koerier heeft geen zin en gaat naar huis ipv te bellen. Geen telefoon

contact met koerier. Foutje ik ga het voor u oplossen. Morgen om 17.00 uur komt de koerier hij belt u eerst op.

Nee dus niet gehoord, niet gezien.

Bel koerier weer op ?? Staat niets gepland voor vandaag (maakt niet uit want de koerier komt toch niet)

in het gesprek blijkt dat je een pasje moet hebben van het betaalnummer ????????  Heb ik niet van die rekening.

Dan mag de telefoon niet geleverd worden.

KPN maar weer bellen.

Tja dat klopt, 

Kunt u het rekeningnummer veranderen?

Nee dat kan niet.

Dus wat dat??????

aan de deur weigeren. (Koerier MOET) VOOR NIETS AAN DE DEUR KOMEN?????

Dan 5 werkdagen wachten tot de telefoon is afgemeld.

Dan opnieuw bestellen????

 

wat een achterlijk zooitje daar bij de kpn.

Ik ben zeker vanaf 1997 klant. Uit de tijd dat service nog gewoon was.

 

nou nu dus maar wachten op een duur apparaat.



Admin: topic verplaatst naar juiste board + titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 9 February 2021, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @De verbaasde klant, welkom hier op het forum!

Ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. Als je een nieuwe telefoon bestelt dan wil je deze natuurlijk graag zo gauw mogelijk in huis hebben! :blush: Helaas liep dat bij jou even anders. Het is echter wel belangrijk dat alle gegevens kloppen, anders mag het toestel inderdaad niet geleverd worden. Helaas kan dit vervolgens dan niet gewijzigd worden en is de enige optie om de bestelling te annuleren en opnieuw in te leggen. Ik snap dat dit alles behalve ideaal is, alleen hebben wij hierin ook geen andere opties! Excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Ik hoop dat je jouw nieuwe telefoon inmiddels binnen hebt of in elk geval snel in ontvangst mag nemen!

Wat een herkenbaar verhaal.

het is dat ik al vanaf 1997 (of eerder) bij de KPN ben.

Wat een stelletje sukkels bij de KPN.

Tot drie maal toe thuis blijven en steeds een fout .

koerier mag eerder naar huis???????????????

geen informatie over het feit dat je een pasje moet hebben van de rekening waar hij op wordt afgerekend

Foutje van de dame die de geboorte datum moest invullen. (Die is toch echt als 65 jaar hetzelfde)

wat een kneuzen bij jullie.

Nu ben ik toch benieuwd of er iets aan klanten tevredenheid herstelrelatiebeheer gedaan wordt.

nou nou 

Hans van Voskuilen.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Nee hoor nog geen telefoon.

medewerkster kan de cijfers 5 en 6 niet in de juiste volgorde typen. 
dus telefoon weer terug.

derde keer fout van kpn.

pfffffffff maak maar weer een leuk excuus dat ergens over gaat.

korting zou passender zijn