Vraag

Levering iPhone x

• 31 oktober 2017
  • 848 reacties
  • 41508 keer bekeken

Zoals vele heb ook ik de iPhone x besteld. Dit icm een nieuw mobiel abonnement bij KPN aangezien we thuis alles van kon hebben. Netjes met iemand van de klantenservice alles geregeld met de bevestiging dat ik bij de eerste levering zat en dis die iPhone op vrijdag 3 november kon verwachten. Dit nog een aantal keer nagevraagd omdat ik dit zeker wilde weten en anders iets anders zou proberen. Geen probleem u ontvangt de eerste levering .. oké super! Nu zie ik bij de status van mijn bestelling dat ivm met schaarste niet bekend is wanneer de iPhone kan worden geleverd.. kan iemand mij vertellen hoe dit kan en wanneer ik de iPhone kan verwachten. Er is mij namelijk meermaals aangegeven dat ik hem as vrijdag ontvang maar als ik het nu zo lees kan dit nog een hele tijd gaan duren....!?!?! Ik hoor het graag.

848 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Vrijdag als een van de eerste de iphone besteld en nu erg benieuwd of ik hem deze of volgende week kan verwachten. Maar als ik aan kpn medewerkers vraag hoelang ik erop mag wachten zeggen ze niet te weten wat de voorraad is terwijl ik toch echt net lees dat iemand een bevestiging heeft gehad dat kpn de iphone in het magazijn heeft liggen en vrijdag wordt verstuurd. Dus ze zouden dan toch moeten weten hoeveel iphones ze hebben aangezien ze al in het magazijn liggen??? En dus wanneer ik mijn iphone kan verwachten?
Ik heb precies hetzelfde. Vrijdag als een van de eerste de iphone besteld en nu erg benieuwd of ik hem deze of volgende week kan verwachten. Maar als ik aan kpn medewerkers vraag hoelang ik erop mag wachten zeggen ze niet te weten wat de voorraad is terwijl ik toch echt net lees dat iemand een bevestiging heeft gehad dat kpn de iphone in het magazijn heeft liggen en vrijdag wordt verstuurd. Dus ze zouden dan toch moeten weten hoeveel iphones ze hebben aangezien ze al in het magazijn liggen??? En dus wanneer ik mijn iphone kan verwachten?
Ja inderdaad die reactie lees ik ook. Maar bij mijn bestelling heb ik meermaals gevraagd weet je zeker dat hij vrijdag geleverd word... ja mevrouw dat weet ik zeker u zit in de eerste groep die geleverd word. En nu zie ik dat mensen een bevestiging van leveringe krijgen en ik krijg de mededeling we hebben een schaarste en weet niet wanneer hij geleverd kan worden...
uit nieuwsgierigheid , welke type iPhones hebben jullie besteld? en hebben jullie ze om 9 uur in de ochtend besteld? of wat later?
uit nieuwsgierigheid , welke type iPhones hebben jullie besteld? en hebben jullie ze om 9 uur in de ochtend besteld? of wat later?

Ik heb de iphone x space gray 64gb besteld om en had een bevestiging om 9.04
Hebben jullie ook bij "mijn bestelling" gekeken? Bij mij staat die daar nu op activeren en dan staat die tekst eronder waar jullie het over hebben.

heb overigens ook de iphone x space gray 64gb besteld
Ik kijk steeds op de mijn bestelling pagina, alleen staat hij nu nog op verwerking bij mij en dus niet op het activeren. Ik hoop dat dit nog snel verandert.
Hebben jullie ook bij "mijn bestelling" gekeken? Bij mij staat die daar nu op activeren en dan staat die tekst eronder waar jullie het over hebben.

heb overigens ook de iphone x space gray 64gb besteld

Hoelaat had jij hem besteld vrijdagochtend ?

Ik heb de iphone x space gray 64gb besteld om en had een bevestiging om 9.04

ah ok, ik heb hem ook rond die tijd besteld. maar dan de silver 256g, bij mij staat hij nu op activeren met de melding dat hij gereed staat en vrijdag verstuurd zal worden. kan zijn dat de space grey 64g vaker is besteld en daardoor moeilijker is te krijgen?
Ik de silver 64 gb. Bij mij is ondertussen die tekst weg en staat hij op controleren... 😞 heb hem vrijdagmorgen besteld. Dus als ik dit zo lees gaat het nog wel even duren 😞
Bij mij staat ie op:
Verwerking
Uw gegevens zijn goedgekeurd. De volgende stap is het in orde maken van uw bestelling.

Besteld om 09:07, space grey 64 gb.

Dus ben bang dat deze er niet is vrijdag.
Ik wist dat er grote vraag naar was. Maar vandaar dat ik ook meermaals heb gevraagd of hij echt vrijdag geleverd kon worden.... geen probleem werd mij keer op keer verteld. Daar baal ik van. Wanneer ze gewoon eerlijk vermelden dat hij (waarschijnlijk) niet op 3 november kan worden geleverd had ik dat op voorhand geweten en aan de hand daarvan mijn beslissing gemaakt of ik van provider zou overstappen... nu weet niemand bij kpn mij te vertellen wanneer ik hem kan verwachten... maar als ik dit zo lees voorlopig niet ?
Reputatie 2
Badge
Inderdaad Monique, ivm de grote vraag direct om 9.02 besteld (bevestiging van de order om 9.05) en blijkt nu dat veel van de eerste orders niet goed zijn doorgekomen bij KPN. Na veel mailen, bellen en chatten pas op maandag middag!! de bevestiging. Als ik dit zo lees en zie dat ik bij "mijn bestelling"pas op controleren sta, is ook hier de hoop weg om vrijdag nog een iPhone x 64Gb silver te krijgen.
Daar ga je met je meer dan 10 jaar klant te zijn, altijd duurste abbo te hebben en vroeg erbij zijn met je nieuwe gsm bestellen.

Je krijgt veel tegenstrijdige antwoorden te horen, van het komt wel goed, je zit nog bij de eerste tot dat word een late dit jaar, hoop dat je hem voor de kerst hebt.

Sorry, weet dat KPN hun best doet maar door dit soort fouten begin ik er toch een beetje gefrustreerd van te raken.
Ik heb vrijdag om 09:07 besteld, om 09:59 bevestiging ontvangen. Hier in staat een order nummer van maar 5 cijfers (ten opzichten van de normale 8 ). Ik heb ze gebeld en ge chat, alleen weet niemand hoe dit nu in elkaar zit. Het enige antwoord dat ik krijg is: je krijgt hem denk ik vrijdag. 😞
Ja dat is een beetje de rode draad hè... het komt goed... ik denk... ik weet niet... wanneer ze op voorhand gewoon eerlijk zijn over de levering is het een stuk duidelijker. Niemand kan iets vertellen op dit moment maar op het moment dat ik wil gaan bestellen hebben ze wel antwoord en kunnen ze wel bevestigen dat het vrijdag 3 november geleverd word... bestelling gedaan en de communicatie over levering houd op. Dat vind ik echt een slecht (klanten) service van kpn! Hoop dat er snel meer duidelijk word!
Status van mij is inmiddels veranderd naar:

Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Uw iPhone ligt klaar in ons magazijn om opgehaald te worden door PostNL. Omdat Apple een officiële releasedatum heeft voor de iPhone, mogen we uw nieuwe telefoon écht niet eerder bezorgen dan 3 November.

Zo zie je maar weer, KPN kan weer niet aan hun afspraken houden. Ik had om 9,04 besteld en jij om 9.07 lees ik. Mijn bestelling staat nog op verwerking en ben bang dat ik hem vrijdag niet kan verwachten terwijl jij al bevestiging hebt. "als eerste besteld als eerste in huis" is dus weer bullshit
Reputatie 1

Zo zie je maar weer, KPN kan weer niet aan hun afspraken houden. Ik had om 9,04 besteld en jij om 9.07 lees ik. Mijn bestelling staat nog op verwerking en ben bang dat ik hem vrijdag niet kan verwachten terwijl jij al bevestiging hebt. "als eerste besteld als eerste in huis" is dus weer bullshit

Nou, bij mij staat hij nog altijd op controleren.... heb hem vrijdag om 17:00 besteld
Klinkt goed IPhone Mike! Ben stiekem wel jaloers 🙂

Ik heb trouwens mijn vraag op beantwoord gezet maar dit is per ongeluk gedaan.... kan ik dat wijzigen? Ik heb nl nog steeds geen duidelijkheid over wanneer mijn telefoon bezorgt gaat worden... al ben ik bang als ik dit hier allemaal lees ik nog een hele tijd geduld moet gaan hebben....
Ik neem mijn woorden terug. Zojuist is de status van mijn bestelling ook verandert naar activeren met de melding dat mijn iphone klaar ligt in het magazijn van kpn. Ben erg benieuwd of ik hem deze vrijdag dan binnen krijg!
Reputatie 1
Klinkt goed IPhone Mike! Ben stiekem wel jaloers 🙂

Ik heb trouwens mijn vraag op beantwoord gezet maar dit is per ongeluk gedaan.... kan ik dat wijzigen? Ik heb nl nog steeds geen duidelijkheid over wanneer mijn telefoon bezorgt gaat worden... al ben ik bang als ik dit hier allemaal lees ik nog een hele tijd geduld moet gaan hebben....

Als je je ordernummer en postcode invoert bij bestelstatus kan je kijken hoe je voortgang ervoor staat.
Reputatie 1
Ik neem mijn woorden terug. Zojuist is de status van mijn bestelling ook verandert naar activeren met de melding dat mijn iphone klaar ligt in het magazijn van kpn. Ben erg benieuwd of ik hem deze vrijdag dan binnen krijg!

Hoi Ruben, hoelang stond je bestelling eigenlijk op controleren? Bij mij al 3 werkdagen
Ja ik kijk steeds bij mijn bestelling maar hij blijft op controleren staan... hier staat hij sinds zaterdag op... lees allemaal hoopvolle berichten hierboven maar nog steeds geen verandering.....

Hoi Ruben, hoelang stond je bestelling eigenlijk op controleren? Bij mij al 3 werkdagen

Bij mij was de status gister pas van controleren naar verwerking gegaan. Ik denk wel dat je erg laat bent met bestellen als je hem pas 17.00 uur heb besteld. Dus ik weet niet of je hem snel kan verwachten..
Reputatie 1

Bij mij was de status gister pas van controleren naar verwerking gegaan. Ik denk wel dat je erg laat bent met bestellen als je hem pas 17.00 uur heb besteld. Dus ik weet niet of je hem snel kan verwachten..

Ja ik had hem los besteld bij belsimpel om 9.03 krijg ik te horen in de middag dat een los toestel een levertijd van 8 weken heeft! Erna dus naar de winkel gemoeten om hem te bestellen bij kpn met abbo 😕

Reageer