Beantwoord

Levering Iphone6

  • 6 april 2015
  • 4 reacties
  • 479 keer bekeken

Geachte KPN,

Op maandag 30 maart heb ik telefonisch een nieuw abonnement afgesloten. Mijn vriend heeft dezelfde dag ook een nieuw https://# en twee weken daarvoor een alles-in-één KPN https://# afgesloten.

Nou zou op dinsdag 31 maart mijn https://# bezorgd worden, maar heb ik deze niet ontvangen. Ik heb die dag wel een e-mail ontvangen waarin stond dat mijn telefoon met succes geleverd is. Na diverse telefoongesprekken met de klantenservice van KPN en PostNL is er op 31 maart een onderzoek gestart. 

Tot op heden heb ik nog steeds geen bericht ontvangen over de zoekgeraakte https://#. Inmiddels is het nu 6 april. Mijn abonnement is al ingegegaan en deze maand worden de kosten van het eenmalig bijbetalen van de https://# 6 ingehouden zonder dat ik deze telefoon ooit ontvangen heb. Daarnaast zijn mijn abonnements kosten nu dus verdubbeld terwijl ik nog steeds met mijn oude toestel rondloop. 

Wanneer krijg ik nu alsnog mijn toestel op de juiste manier toegestuurd en uitsluitsel over dit onderzoek?

Met vriendelijke groet,

Annouschka 

icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 april 2015, 14:12

Hallo Annouschka, 

Gisteren heb ik je een privébericht toegestuurd over hoe nu verder. Ik hoor graag de uitkomst zodra er contact met je is opgenomen en ik hoop dat je je iPhone snel ontvangt! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag Annouschka91, 

Welkom op het KPN Forum! Wat een naar verhaal, ik begrijp goed dat je duidelijkheid wilt hebben over waar je iPhone nu precies is en wanneer je deze krijgt. Uitsluitsel van het onderzoek ontvang je meestal binnen 10 werkdagen. Graag wil ik voor je kijken of ik je een update kan geven of er al iets bekend is en zo niet, wanneer je hier bericht over kunt verwachten. Wil je me hiervoor een privébericht toesturen? Hierin ontvang ik graag je 06-nummer, je postcode en huisnummer. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik ermee aan de slag voor je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Annouschka, 

Gisteren heb ik je een privébericht toegestuurd over hoe nu verder. Ik hoor graag de uitkomst zodra er contact met je is opgenomen en ik hoop dat je je iPhone snel ontvangt! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hey Cindy,

Er is nog steeds geen contact met mij opgenomen en ik heb nog steeds geen formulier bij de post ontvangen. 

Ik ben op dit moment ten einde raad. Ik heb een nieuw toestel besteld omdat mijn Iphone 4s niet meer goed functioneert. Ik heb daarom een nieuwe telefoon (Iphone 6) online besteld zodat ik hem de volgende dag in huis zou hebben. Inmiddels zijn we al 2,5 week verder, loop ik dagelijks met een adapter omdat mijn telefoon anders plotseling uitvalt (wat niet bevorderlijk is voor mijn werk) en loop ik met een leentoestel (van familie) wat echt te absurd voor woorden is!

Waarom doet KPN hier niks mee? Waarom sturen ze mij niet gewoon een nieuwe Iphone6 op? Ik kan er niks aan doen dat deze telefoon weg is. 

Cindy, ik hoop echt dat je ervoor kan zorgen dat ik voor eind deze week een nieuwe telefoon opgestuurd krijg, anders kan ik mijn werkzaamheden niet meer uitvoeren. 

Met vriendelijke groet,

Annouschka

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Annouschka, 

Ik zie dat je mijn collega gesproken hebt en dat er een nieuwe iPhone jouw kant opkomt met 64GB in plaats van 16GB. Hiermee ga ik er vanuit dat het opgelost is. Mijn excuses voor het ongemak dat je hiervan hebt ervaren. Alvast veel plezier met je nieuwe toestel 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer