Beantwoord

Levertijd Apple iPhone 8 64GB Silver

• 26 november 2018
  • 17 reacties
  • 254 keer bekeken

wat is de levertijd van de Apple iPhone 8 64GB Silver?
icon

Beste antwoord door KimVerh 8 december 2018, 13:21

Hij is binnen!!!!
Bekijk origineel

17 reacties

Dan vind ik het toch heel slecht dat dit niet op de site wordt aangegeven of een toestel leverbaar is of niet voorradig is.
Hij is binnen!!!!
Dat vindt ik ook. Terwijl mij ook beloofd was door een medewerker in de KPN winkel, dat de telefoon vanaf 3 december leverbaar en deze 4 december zou krijgen.
Gisteren ook gechat met medewerker eerst 3 dec leverbaar toen weer leverbaar op de KPN site en nu weer medio december hopen ze, want het kan ook nog veeeel langer gaan duren heb ik begrepen via de medewerker aan de telefoon. Al met al een hele slechte voorlichting.
Jaah woensdag opgehaald. Ben er erg blij mee en deze topic gaf veel duidelijkheid dat je gehoord word.
Reputatie 7
Badge +28
Beste Kim, welkom! Ik zie dat de Apple Iphone 8 64GB silver gewoon voorradig is op de website. Dat betekent als je hem vandaag besteld, dat je hem morgen in huis hebt, als alles mee zit. De voorraad is per winkel verschillend, dus daar zou je gewoon even binnen moeten stappen. Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 7
Badge +28
Het is goed mogelijk dat 'ie inmiddels wel weer binnengekomen is. Dan zal je een dezer dagen bericht krijgen dat hij onderweg is. Je hebt hem wel particulier besteld? Zakelijk is hij namelijk nog niet voorradig. Wacht het in ieder geval even af. Mocht je donderdag nog niets hebben gehoord, geef je even weer een seintje?
Reputatie 7
Badge +28
Heb je hem al binnen, Kim?
Reputatie 7
Badge +28
Ik had inderdaad ook gezien dat 7 december een nieuwe levering verwacht wordt. Echter, was ook zichtbaar dat er nog voorraad was. En ik had dus verwacht dat de iPhone van jou daar ook bij zou zitten. Temeer omdat ook op de website niet stond dat hij niet leverbaar was. Maar dan ben ik bang dat je nog even een paar dagen geduld moet hebben. Gelukkig is het bijna de 7e!

@Amanda88 welkom! Dat geldt dus vermoedelijk ook voor jou! Je hebt hetzelfde type besteld?
Reputatie 7
Badge +28
Ha Janita, welkom! Op dit moment geeft de voorraadcheck inderdaad aan dat we midden december pas weer nieuwe voorraad verwachten. Dat betekent helaas dat jullie, Kim en Amanda, ook nog langer moeten wachten op je toestel 😞.

Voor wat betreft je abonnement: deze loopt gewoon door totdat je nieuwe toestel geleverd wordt. Dan gaat je nieuwe abonnement in. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat je ineens niet meer kunt bellen of internetten.
Reputatie 7
Badge +28
Dat ben ik zeker met je eens! Ik heb dan ook intern aangekaart dat de melding op de website voor deze telefoon niet juist is. Zodra ik daar een terugkoppeling van krijg, laat ik het jullie weten. Dat verandert helaas niets aan de voorraad van het toestel 😞
Reputatie 7
Badge +28
Inmiddels staat het toestel weer als beschikbaar en moet 'ie dus weer geleverd kunnen worden. Hebben jullie hem al binnen?
Reputatie 7
Badge +28
Wat fijn dat jullie toch niet tot medio december hoefden te wachten! Heel veel plezier van de iPhones 🙂
Beste Marcia,

Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld (verlenging abonnement) en ik kreeg bericht dat hij niet voorradig was.
Tot nu toe heb ik nog geen bericht ontvangen dat hij wel voorradig is. En als ik bij mijn bestel info kijk is hij nog steeds niet voorradig.

Hoe kan dit dan?
Nee. Heb gechat met KPN en deze zeiden dat hij pas rond 7 december leverbaar is. Raar!
Ik zou ook graag willen weten wanneer de telefoon weer op voorraad is. Zondag 25.11 besteld, maar helaas nog niets...
Ik zou ook wel graag de exacte datum willen weten. Afgelopen vrijdag abonnement verlengd( oude loopt nl 10 december af ) heb wel een nieuw abonnement afgesloten samen met de i phone 8 64 GB silver. Vanmiddag contact gehad met KPN deze weten niet wanneer de iPhone geleverd kan worden ?. In ieder geval niet voor 17 december.
mijn vraag is nu hoe gaat het dan met het abonnement ?? Het kan niet ingaan als ik nog geen nieuwe tel heb en het oude is dan al op 10 december afgelopen.
Dan vind ik het toch heel slecht dat dit niet op de site wordt aangegeven of een toestel leverbaar is of niet voorradig is.

Reageer