Levertijd iPhone 11

  • 21 December 2020
  • 365 reacties
  • 9585 keer bekeken
Levertijd iPhone 11
Reputatie 7
Badge +20

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

 

Levertijd iPhone 11 toestellen

Wanneer je jouw nieuwe iPhone 11 bestelt, krijg je van ons direct een indicatie van de levertijd. We doen ons best om het toestel zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 11 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Veelgestelde vragen

Waar kan ik de iPhone 11 bestellen?

Je kunt de iPhone 11 gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop bestellen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.

 

Waarom is het ene model iPhone 11 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de iPhone 11 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 11 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair of juist exotisch waardoor de levertijd langer duurt.

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de iPhone 11 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

 

Laatste update: 13-10-2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

365 reacties

Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn abonnement verlengd in combinatie met de iPhone 11 64gb zwart. De volgende ochtend kreeg ik een berichtje dat de iPhone niet op voorraad is. Wanneer kan ik mijn iPhone wel verwachten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Goedemorgen, 

Ik heb vorige week maandag de Iphone 11, 128 GB in het wit besteld. Ik kreeg de volgende dag een sms dat hij tijdelijk niet op voorraad is. Ik heb telefonisch contact met jullie gehad en jullie vertelde dat de Iphone 11 die ik besteld in week 51 weer op voorraad is?! 

Welke dag is deze bij jullie weer op voorraad? Of weten jullie dit niet... Ik zit zonder telefoon, dus zou het graag willen weten ;)

 

 

Gr

Hallo, 

Ik heb vandaag ook de iphone 11 besteld, maar nu staat er bij mijn bestelling dat die niet op voorraad is, heel vervelend dat jullie dat niet van te voren aangeven, en ik hoor van andere ook veel klachten hierover! Wanneer is de verwachte levertijd?



*Admin: samengevoegd met bestaand topic. 

 

Wederom geen iphone 11. 128 gb, zwart., leverbaar. Dat kregen we pas te horen na de bestelling,  en wordt geen oplossing geboden of datum genoemd. Graag duidelijkheid.

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

At the time of writing, about two hours into preorders, some iPhone 11 models are now being delivered two weeks later. For a New York City delivery address, some delivery dates edge into October 4, two weeks after the iPhone 11 release date.

Ik heb 12 november een iphone 11 (128 gb) besteld, deze is nog steeds niet geleverd. Wanneer kan ik de telefoon verwachten?

 

Beste lezer, 

Ik heb gister mijn abonnement verlengt met daarbij een iPhone 11 black. Nu kreeg ik een melding dat die niet op voorraad is. Wanneer komt die wel weer op voorraad en is de iPhone 11 white wel op voorraad? 
 

Met vriendelijke groet, m.Jagersma 

Een paar weken terug heb ik een iphone 11 besteld. Deze was toen direct leverbaar. Direct naar het bestellen kreeg ik een bericht dat deze niet op voorraad was. Nu een paar weken later blijkt deze nog steeds niet op voorraad te zijn. Hoe kan dit? En wanneer kan ik mijn telefoon verwachten?

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik wil u niet ontmoedigen maar ik zou uitgaan van een levertermijn van minimaal 3-4 weken. 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo, 

Ik heb vandaag ook de iphone 11 besteld, maar nu staat er bij mijn bestelling dat die niet op voorraad is, heel vervelend dat jullie dat niet van te voren aangeven, en ik hoor van andere ook veel klachten hierover! Wanneer is de verwachte levertijd?



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

 

Er is wereldwijd een ongekende vraag naar iPhones, begrijp me niet verkeerd maar ik vind het wat naïef om te verwachten dat zo kort voor de feestdagen er vanuit wordt gegaan dat alles direct leverbaar is.

 

Tuurlijk is het vervelend en wachten is nooit leuk maar dit ligt niet bij KPN. Providers wereldwijd zijn aangewezen op wat Apple uitlevert. Ik wil u niet ontmoedigen maar ik zou uitgaan van een levertermijn van minimaal 3-4 weken.

Goedemorgen,

 

Ik heb afgelopen zaterdag een Iphone 11 zwart 128 gb besteld, echter kreeg ik een mail dat het toestel niet op voorraad is.

ik zou de telefoon graag nog voor de kerst willen, bij het bestellen stond niet aangegeven dat het toestel niet op voorraad is..

Wanneer ontvang ik het toestel thuis?

Goedemiddag, helaas na gebruik te hebben gemaakt van de uw verlengingsaanbod, nu de melding dat de iPhone 11 wit in backorder staat? Wat is de verwachte levertijd..?
 

Tevens is het veel klantvriendelijker door dit tijdig in bestelproces te melden. Bedoeling was als leuk kado onder de Kerstboom 🎄, maar zal nu enkel foto en factuur worden...

 

Dank alvast 

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Goedemiddag, helaas na gebruik te hebben gemaakt van de uw verlengingsaanbod, nu de melding dat de iPhone 11 wit in backorder staat? Wat is de verwachte levertijd..?
 

Tevens is het veel klantvriendelijker door dit tijdig in bestelproces te melden. Bedoeling was als leuk kado onder de Kerstboom 🎄, maar zal nu enkel foto en factuur worden...

 

Dank alvast 

hoi ik heb op woensdag 16-12-2020  een iphone 11 WHITE besteld maar ik  kreeg de dag erna een sms bericht dat hij niet op voorraad is. Ik heb hier voor ook gebeld maar zei konden mij niet vertellen wanneer deze weer terug in voorraad kwam. Ik heb dat jullie mij hier iets meer over kunnen vertellen. 

mvg, oscar 

Beste,

 

Onlangs de iphone 11 128GB black besteld , in de ochtend berichtje gehad dat deze niet leverbaar is ? Kan iemand mij vertellen wanneer deze binnenkomen 

Dat vraag ik mij dus ook af, vandaag eerst de witte iPhone 64gb besteld. Die bleek niet op voorraad dus bestelde ik de 128gb, ook niet op voorraad… beetje jammer heb m echt nodig 😃😅

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hi @mjagersma, @JMBE, @Maria Noordzij, @Nikita22, @Veerle90s, @Postricardo, @Irwin, @Juul71, @eeddevisser, @Roog, @oscar219, @Kennyvg en @Sannejulia, we hebben jullie vragen gebundeld in dit topic aangezien jullie allemaal op een iPhone 11 wachten momenteel.

In het startbericht van dit topic, kunnen jullie zien hoe lang het ongeveer nog gaat duren voordat jullie toestel weer bij ons geleverd gaat worden vanuit Apple. Zodra we de toestellen weer voorradig hebben, worden alle bestellingen uitgeleverd :slight_smile:

Goedemorgen,

ik heb de iPhone 11 64 GB Black met abonnement besteld voor een verjaardag van iemand op 30-12.

Helaas bleek na de bestelling dat deze niet op voorraad is. Liever had ik dat vooraf geweten en had ik een toestel gekozen welke wel voorradig was.

Vraag is nu wanneer is dit toestel weer voorradig en heb ik nog de keuze om evt de kleur te veranderen en wel snel beleverd te worden?

Alvast dank voor uw reactie.

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kortrik, je topic is samengevoegd met het verzameltopic. We verwachten deze week nieuwe toestellen. Of de bestelling nog aan te passen is hangt er een beetje vanaf hoever deze verwerkt is maar dat zal de levering niet bespoedigen. Op dit moment gelden deze levertijden voor al deze toestellen.

Reputatie 7
Badge +10

@L. Kramer 

Goedemorgen,

Week 52 is bijna voorbij, ik neem aan dat KPN wel met een datum kan komen wanneer de toestellen waar iedereen op zit te wachten leverbaar is of wanneer wij deze thuis kunnen verwachten.

Het verbaast mij dat andere providers of internet sites deze telefoons wel op voorraad heeft.

Ik neem maandag contact op met jullie anders beroep ik mij op het herroepingsrecht van 14 dagen.

Het is tijdens het bestellen niet aangegeven dat het toestel niet op voorraad is.

Ik ben zowel zakelijk als particulier en heb 2 mobiele abonnementen lopen bij jullie, dus neem aan een goede klant.

Ik vind deze service niet wat ik verwacht van KPN.

En is een tegemoetkoming wel op zijn plaats.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap dat je baalt @Roog. Je wilt je toestel zo snel mogelijk hebben. Hou je bestelpagina in de gaten, daar zie je de nieuwe updates hierover. 

Ik snap dat je baalt @Roog. Je wilt je toestel zo snel mogelijk hebben. Hou je bestelpagina in de gaten, daar zie je de nieuwe updates hierover. 

Met alle respect, maar dat is niet een antwoord op mijn bericht.

Op mijn bestelpagina zie ik hetzelfde als toen ik de mail kreeg toen ik het toestel had besteld.

Jou collega Maja gaf aan dat het toestel in week 52 wordt verwacht, jou andere collega Wouter gaf aan dat het toestel voor oud en nieuw binnen is bij mij.

Wat is het nou? Graag een antwoord hierop.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Roog

De bovengenoemde levertijden kloppen nog steeds. We hopen jouw toestel zo snel mogelijk te leveren. 

ik heb vandaag de  iPhone  11  64 GB black besteld  id  die  in een keer  niet meer  op voorraad

hoe  lang  gaat dit  duren