Beantwoord

Levertijd iPhone SE (2020) 64GB RED

  • 27 May 2020
  • 5 reacties
  • 311 keer bekeken

Hallo, dit mailtje kreeg ik dinsdag van KPN:

Helaas hebben wij de Apple iPhone SE (2020) 64GB, (PRODUCT)RED met bestelnummer ******  tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor.

Wat is tijdelijk?

Wanneer kan ik de telefoon dan wel ongeveer verwachten?

Alvast bedankt!

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door PeterG 27 May 2020, 17:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

De iPhones van Apple zijn nog steeds slecht leverbaar. Dit komt omdat de fabrieken (in China nota bene!) lang stil gelegen hebben of dat nog zijn.

Wat er komt houdt Apple daarom op dit moment nogal voor de eigen Apple Stores.

Retailers (alsook bv AMAC Rotterdam) worden slecht bevoorraad.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Brianneee, welkom op het forum!
Helaas zijn de levertijden altijd wat lastig in te schatten maar op basis van je ordernummer zie ik dat alles inmiddels geleverd is.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Hallo,

 

vandaag ook de SE besteld, kreeg bij bestellen niet door dat er een levertijd was of dat hij tijdelijk niet beschikbaar was. Bij de link om mijn bestelling te volgen stond er dat de telefoon niet beschikbaar was.
wat is de geschatte levertijd? Want dat kan ik nergens terugvinden.

 

-Nicole

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @NicoleKoolhaas, welkom op het forum. We verwachten deze week/volgende week een nieuwe lading van deze toestellen. Zodra de jouwe verzonden is krijg je daar direct bericht over!

Hier nu ook hetzelfde. Mooi verkooppraatje gekregen gisteren. Totaal niks gezegd dat de telefoon niet leverbaar is en vanochtend dan het bericht gekregen dat de telefoon (tijdelijk) niet leverbaar is. Schandalig hoe hier met klanten omgegaan wordt. Ik had al gelezen dat bellen geen zin heeft, de chat dan maar geprobeerd maar die kun je ook maar beter overslaan. Dat mensen een telefoon nodig hebben interesseert ze geen bal, als de klant maar op tijd betaald. De klant is al lang geen koning meer. Ik heb mijn telefoon uiterlijk dinsdag nodig en verwacht dat KPN hier zorg voor zal dragen.