Beantwoord

Levertijd iPhone XR?

• 20 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 512 keer bekeken

Hoeveel levertijd heeft KPN nodig voor de XR 128Gb Zwart? Betreft aanschaf van een los toestel. Dank!
icon

Beste antwoord door Alex_P 21 oktober 2018, 15:22

Hi Rolf, welkom hier. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Er kunnen al pre-orders worden geplaatst die vanaf 26 oktober worden geleverd. Dit is echter in combinatie met een abonnement en deze bestellingen krijgen dan ook voorrang. Een duidelijke datum voor de levering van losse verkoop heb ik helaas niet concreet voor je.

Ik zie overigens dat Coolblue een pagina heeft gemaakt waarbij updates kunt volgen over losse verkoop, misschien heb je hier wat aan.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Dank voor de snelle en heldere reactie. Zal eens kijken bij Coolblue 👍🏼

Graag gedaan uiteraard.
Dank voor de snelle en heldere reactie. Zal eens kijken bij Coolblue 👍🏼
Reputatie 7
Badge +17
Hi Rolf, welkom hier. Dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Er kunnen al pre-orders worden geplaatst die vanaf 26 oktober worden geleverd. Dit is echter in combinatie met een abonnement en deze bestellingen krijgen dan ook voorrang. Een duidelijke datum voor de levering van losse verkoop heb ik helaas niet concreet voor je.

Ik zie overigens dat Coolblue een pagina heeft gemaakt waarbij updates kunt volgen over losse verkoop, misschien heb je hier wat aan.

Reageer