Beantwoord

Machtiging aanschaf nieuwe telefoon

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 292 keer bekeken

Ik wil mijn man machtigen om een nieuwe telefoon te halen voor mij. Wat is daarvoor nodig voor jullie?

icon

Beste antwoord door PeterG 26 March 2020, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Als ie gewoon een telefoon gaat kopen dan is geld voldoende. (ik gebruik nooit toestellening icm verlengen. Ik heb m'n telefoons altijd gewoon helemaal betaald en blijf dat doen)

Wil je een deel afbetalen en dus een toestellening dan kan dat alleen icm nieuw abonnement door te verlengen (daarbij neem je nieuw abo op bestaande aansluiting).

In de winkel kan dat volgens mij alleen als je er zelf bij bent. (er is door corona een beperkt aantal winkels open, met strenge maatregelen)

Bestel je ‘m via internet dan mag de bezorger hem ook alleen aan jouw afgeven. (identificatie)

Reputatie 7
Badge +30

Beste @DebGras, welkom! Er zijn inderdaad verschillende scenario's met verschillende mogelijkheden. Peter geeft een uitstekende samenvatting. Mocht je nog meer informatie willen, wil je dan jouw situatie wat nader uitleggen? Dan kunnen we je vraag specifieker beantwoorden. 

 

In ieder geval één aanvulling: bij een verlenging en/of nieuw abonnement zonder toestelkrediet mag iedereen het pakket van PostNL aannemen. Bij een verlenging mét toestelkrediet mag alleen de contractant het pakket aannemen. 

 

Bij een nieuw abonnement moet aan volgende voorwaarden worden voldaan:

 

  • Het ID van de contractant kan tonen.
  • Een geldig eigen ID kan tonen.
  • De pinpas behorende bij de bankrekening waarmee de order is ingelegd kan tonen en met deze pinpas de 1 cent pinverificatie kan voldoen .
  • Een formulier of papiertje heeft waaruit blijkt dat er sprake is van machtiging (ondertekend door de contractant). 

 

Â