Beantwoord

Melding: gesprek geannuleerd tijdens telefoongesprekken iPhone 8

  • 19 October 2019
  • 3 reacties
  • 5346 keer bekeken

Sinds vandaag last van het feit dat er tijdens een aangenomen gesprek, iPhone 8, mobiel de lijn plots dood is; de persoon aan de andere kant klinkt nog even als computer stem waarna er de melding “gesprek geannuleerd” in het bel menu terug te lezen is.. ttv dit voorval staat er geloof ik iets van verbinding mislukt op het scherm..
 

Hebben meer mensen dit probleem en zo ja wat is eraan te doen? Ligt het mogelijk aan het netwerk en of telefoon mijnerzijds? Of mogelijk dat het aan de centrale van de beller kan liggen?
 

 

Enfin tot zover eerst 😊

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 30 October 2019, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Fenny-84 

Heb je dit met meerdere personen? Dan ligt het waarschijnlijk aan jouw kant. Als het maar bij één persoon voorkomt, dan is de kans aanwezig dat de oorzaak bij die persoon ligt. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fenny-84, welkom hier. 

Ik lees dat jouw verbinding wegvalt wanneer je belt met jouw iPhone 8. Nu heb ik dat probleem vaker gehoord helaas. Het lijkt in het toestel te zitten. Wanneer je jouw simkaart in een ander toestel test is er waarschijnlijk niets aan de hand. 

Wat ik je nog wil aanraden is om jouw toestel eens vast te zetten op 3G. Dit doe je door naar Instellingen > Mobiel netwerk > Opties mobiele data. Maakt dat verschil? Zo niet wil ik je aanraden om even langs de winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken en ook het toestel eventueel opsturen om na te laten kijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Inmiddels weet ik meer wat er aan de hand is. Het is een softwareprobleem dat veroorzaakt is door de update naar IOS13. Apple is op de hoogte, aar het kan geen kwaad om het nogmaals te melden. Hopelijk komt er snel weer een update die het probleem oplost.