Beantwoord

mijn nieuwe simkaart werkt niet

  • 26 April 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen. Toen ik ‘m in mijn toestel plaatste gebeurden er niks?

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 April 2020, 17:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @DorienL ,

 

Heb je het kaartje er toen weer uitgehaald en het nieuwe erin geplaatst?

Als je de telefoon dan weer opnieuw opstart, dan zou het moeten werken. 

Of kun je het kaartje mogelijk in een andere telefoon testen?

Reputatie 7
Badge +17

@DorienL Welkom hier op ons KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Als het gewoon een vervangende simkaart is, zou deze na het ‘opnieuw’ opstarten van je telefoon moeten gaan werken. Vraagt de telefoon wel om een pincode? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan activeer ik de simkaart handmatig voor je. 
Zou je je klantnummer, postcode, huisnummer, simkaart-nummer en 06-nummer willen toevoegen aan je profiel? 

Reputatie 7
Badge +17

@DorienL Noordzee kaart hier een goed punt aan. De oude simkaart mag niet meer in een toestel zitten, ander kan je de nieuwe simkaart niet activeren. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @DorienL Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. 

Reageer