Beantwoord

Mobiele toon langer laten overgaan voordat voicemail wordt ingeschakeld

• 1 September 2018
  • 5 reacties
  • 7252 keer bekeken

Hoe kan ik de beltoon van mijn mobiel (IPhone S5) verlengen? Hij gaat nu echt heel snel op de voicemail.

Met vriendelijke groeten,

Fleur
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 September 2018, 13:13

Goedemiddag Fleur, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas kan je voor je mobiele nummer de doorschakeling niet veranderen dus ook niet verlengen. Dit is 20 seconden en staat vast..

Voor een vast telefoonnummer kan je wel instellen dat het aantal keren overgaan hoger wordt dit kan via MijnKPN.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan je voor je mobiele nummer de doorschakeling niet veranderen dus ook niet verlengen. Dit is 20 seconden en staat vast..

Voor een vast telefoonnummer kan je wel instellen dat het aantal keren overgaan hoger wordt dit kan via MijnKPN.

Dat is niet helemaal correct Susan.

Met deze optie kan je de rinkeltijd oprekken naar maximaal 30 seconden:
Draai het volgende nummer: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
(voicemailnummer is 0031633 gevolgd door je mobiele nummer)

Nadeel is wel dat de beller de melding krijg dat het nummer niet in gebruik is.
Er kan dan dus geen voicemail achter gelaten worden door de beller, maar de tijd is wel opgerekt.

In het antwoord staat dat de rinkeltijd van een mobiele telefoon niet kan worden aangepast. Het antwoord is van 2 jaar geleden. Is dit inmiddels wel mogelijk? Dit is werkelijk een groot probleem! Ik heb begrepen dat andere providers wel de mogelijkheid bieden. Moet ik overwegen om dan na jaren een tevreden klant te zijn (op dit probleem na dan) over te stappen?

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Erik Boelkens Deze duikt af en toe op en zoals je in dit topic leest is het doorgezet als verbetervoorstel. Maar tot op heden is het niet mogelijk om dit zelf aan te passen. Wat je wel kunt dien is je voicemail uitschakelen. In plaats van 20 seconden rinkelt je telefoon dan ongeveer 70 seconden. 

Reputatie 7

Alleen KPN en providers die van de KPN infrastructuur gebruik maken ondersteunen dit helaas nog steeds niet.

Reageer