Beantwoord

Mobiele update iPhone mislukt

  • 2 June 2019
  • 6 reacties
  • 3544 keer bekeken

Vandaag krijg ik de hele tijd deze pop-up. Mijn telefoon start zichzelf opnieuw op vanuit het niets en vervolgens kan ik niet meer bellen of 4g gebruiken. Ik heb dit een keer eerder gehad een paar weken terug. Toen kon ik het tijdelijk fixen door mijn telefoon weer opnieuw op te starten, waarna hij na 10 minuten weer zichzelf afsloot en de cyclus liet doorgaan. Na een paar uur leek het zichzelf opgelost te hebben maar helaas is het opnieuw gebeurt. Ik snap niet waar het vandaan komt, mijn telefoon is volledig up to date(vandaag nog de nieuwste update geïnstalleerd) en voor de rest kom ik niet veel verder. De meer informatie knop geeft geen oplossing. Ik hoop dat iemand me kan helpen of hetzelfde heeft.


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


icon

Beste antwoord door Tycha 2 June 2019, 22:42

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@MobileSchotanus

Hier staat wat je kan proberen zie https://support.apple.com/nl-nl/HT208733

Succes🤞
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @MobileSchotanus Volgens mij heeft @Tycha je een goeie tip gegeven. Is het probleem nu opgelost?
Ik heb de stappen in het linkje gevolgd, maar helaas kon er geen update gevonden worden. De melding is sindsdien niet meer opgekomen dus ik hoop dat het probleem is opgelost. Zo niet zal ik het laten weten. Dankjewel👍🏻.
helaas is het nog niet gefixt... Mijn telefoon viel zojuist weer uit en ik kan opnieuw niet bellen of data gebruiken. Tips zijn dus nog welkom!
Reputatie 7
Badge +11
Ik ben bang dat er niets anders opziet😮

Als u een van de bovenstaande meldingen blijft zien, brengt u uw iPhone of iPad naar een erkende Apple serviceprovider of maak een reservering bij de Genius Bar in de Apple Store. U kunt ook contact opnemen met Apple Support.
Reputatie 7
Badge +20
@MobileSchotanus Dat is jammer om te horen. Ik ben -net als @Tycha - van mening dat je het beste langs een Apple Store kunt gaan. 😞

Reageer