Beantwoord

Netwerk en WiFi problemen met iPhone Xs max

  • 21 May 2019
  • 10 reacties
  • 2873 keer bekeken

Begin mei heb ik een iPhone Xs max aangeschaft via KPN. Sinds het begin heb ik problemen met bellen, 4G ontvangst en WiFi connectie.
Het probleem is algemeen bekend. Wat adviseren jullie mij?
heb het probleem reeds gemeld bij de KPN
icon

Beste antwoord door Johnny68 28 May 2019, 13:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Johnny68
Wij adviseren om te vertellen -welke- problemen je hebt.
De Xs, Xs max en de Xr werken probleemloos normaal gesproken, dus ben wel benieuwd welke problemen jij ondervindt?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Johnny
Je schreef me in een privé-bericht dat je oude iPhone7 bij je dochter wel goed werkt, maar werkt jouw XS ook goed bij je dochter en andersom werkt de 7 ook slecht bij jou?
Dit om uit te zoeken of het aan je verbinding ligt of aan de iPhone.
En beter om gewoon hier te reageren en niet met een privé-bericht, tenzij je echt iets privé's hebt te melden.
Excuus, privebericht was niet zo bedoeld. Ik heb de Sim kaarten al omgeruild ja. Ook toen bleek dat mijn verbinding slecht was op de Xs.
Ik heb ook al een nieuwe simkaart opgehaald bij de KPN winkel, helaas nog steeds geen verbetering.
resume: mobiele data is zwak, WiFi ontvangst ook en bellen is een drama, ook gebeld worden.
Reputatie 7
Badge +21
Maar heb je de telefoon zelf ook al even omgewisseld om te zien of hij wel goed is bij je dochter of ook niet?
Reputatie 7
Badge +21
Aannemende dat de telefoon bij je dochter ook slecht is dan zit de kwaal duidelijk in de telefoon.
Is hij bij je dochter goed, dan zit het bij je thuis en zal de wifi nagekeken moeten worden.
In het eerste geval raad ik je aan de telefoon ter reparatie aan te bieden bij de KPN.
Heb je hem in de winkel gekocht?
Dan in de winkel aanbieden, neem je aankoopbewijs mee en schakel Zoek mijn iPhone uit.
Heb je hem online besteld?
Bel dan 0800 0402 en ook hier geldt, zet Zoek mijn iPhone uit, anders kan men niets met je telefoon beginnen.
Hoi @Johnny68 . Erg jammer om te lezen dat je deze problemen hebt. Je mag toch beter verwachten van zo'n duur toestel. @huistijger geeft een aantal hele goede tips.
We zien ook wel eens dat sommige hoesjes voor problemen zorgen. Heb jij er een hoesje bij? Zo ja, kun je deze eens verwijderen?
Hallo, zo’n rubbere transparant hoesje. Gisteren al bij KPN winkel geweest voor nieuw Sim card en contact gehad met Apple (oa netwerkinstellingen hersteld)
dit heeft geen resultaten opgeleverd.
Ik heb het ook zonder hoesje geprobeerd, helaas geen resultaat.
Hoe is het verder afgelopen, @Johnny68 . Ben je bij de winkel geweest?
Hoi, ja. Nu in contact met servicecentrum van Apple. Ze adviseren mij het toestel via ITunes naar fabrieksinstellingen terug te zetten. Ga ik ook doen, maar heb nog wel gevraagd of ik dan weer alle wachtwoorden en logins moet bijwerken.
als dit niet werkt moet het toestel terug voor reparatie.
Oh, helder. Ik hoop dat het met deze handeling opgelost kan worden! Dat scheelt je een hoop gedoe. Succes! 🙂