Beantwoord

Niet op voorraad, wat is de levertijd?

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 2423 keer bekeken

hey allen/KPN

Ik heb afgelopen maandag een iPhone 7 (32 GB space grey) besteld en hij zou vandaag aan komen.

ik kreeg vandaag echter bericht dat de telefoon niet op voorraad was terwijl ik dit bij het bestellen naar mijn weten niet heb zien staan, er stond zelfs voor 21:00 besteld morgen in huis.

Dat het iets langer duurt is natuurlijk niet zo’n probleem en met volg mijn bestelling en via de SMS wordt ik tot nu toe goed op de hoogte gehouden.
Ik heb echter geen idee wanneer ik mijn nieuwe telefoon wel kan verwachten ;/

Mijn huidige telefoon valt de hele dag door uit en ik wordt er gek van dus ben wel echt wanhopig aan het wachten op een nieuwe

Mijn vraag is dus eigenlijk: hoelang duurt het voordat een telefoon die niet op voorraad is geleverd wordt

hopelijk heeft iemand een Antwoord/idee hiero

met vriendelijke groet en in afwachting Daan
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 January 2019, 20:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Daan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp je teleurstelling heel goed! Je verwacht een toestel, en krijgt niet wat je toegezegd krijgt. Helaas kan de voorraad niet live worden bijgehouden, waardoor dit soms voorkomt. Ik heb meteen even voor je gekeken, en ik zie dat deze komende vrijdag weer leverbaar zal moeten zijn (11-1)! Ik ga er vanuit dat je hem dus alsnog snel ontvangt (hopelijk voor het weekend nog, anders begin volgende week) en snel je uitvallende telefoon kan vervangen!
Goedenavond Daan, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp je teleurstelling heel goed! Je verwacht een toestel, en krijgt niet wat je toegezegd krijgt. Helaas kan de voorraad niet live worden bijgehouden, waardoor dit soms voorkomt. Ik heb meteen even voor je gekeken, en ik zie dat deze komende vrijdag weer leverbaar zal moeten zijn (11-1)! Ik ga er vanuit dat je hem dus alsnog snel ontvangt (hopelijk voor het weekend nog, anders begin volgende week) en snel je uitvallende telefoon kan vervangen!

tot vrijdag/na het weekend overleef ik denk ik wel haha

was bang dat het echt nog weken kon duren, heel erg bedankt voor je reactie

Daan
Reputatie 7
Badge +21
Gelukkig maar 😉 Graag gedaan tot zover! En blijf jouw bestelling in de gaten houden, hier zal snel nieuwe informatie op komen indien beschikbaar.
uiteindelijk toch maar even KPN gebeld en i.p.v. deze vrijdag is het volgende week vrijdag pas dat er een nieuwe levering komt, Mn telefoon heeft t inmiddels compleet begeven dus dat is wel mooi balen.

Erge tegenvaller als je eerst vandaag besteld morgen in huis verwacht maar het kan niet anders helaas.
Reputatie 7
Badge +21
Oh, dat is inderdaad heel erg balen 😞 Helaas kunnen dit soort dingen veranderen en zijn het verwachte data. Hierin zijn we ook afhankelijk van derden. Ik hoop dat je alsnog zo snel mogelijk je toestel krijgt en in de tussentijd misschien een kan lenen van iemand in je omgeving.

Reageer