Beantwoord

Niet verstaanbaar bij inkomende gesprekken

  • 11 June 2019
  • 6 reacties
  • 308 keer bekeken

Ik heb nu al een paar weken, dat wanneer mensen mij bellen en ik gewoon opneem met mijn iphone 7, dat ik hun dan niet hoor, maar hun mij wel.

En als ik dan terubel is er niks aan de hand.

En dit is niet bij iedereen, maar van de 10 keer per dag toch wel 5 keer

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 June 2019, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb nu al een paar weken, dat wanneer mensen mij bellen en ik gewoon opneem met mijn iphone 7, dat ik hun dan niet hoor, maar hun mij wel.

En als ik dan terubel is er niks aan de hand.

En dit is niet bij iedereen, maar van de 10 keer per dag toch wel 5 keer

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Heb je al geprobeerd wat er gebeurt als je een andere (prepaid) simkaart in de telefoon doet? Daarmee krijg je een indicatie of het probleem de telefoon of de simkaart is.

Van lenen ben ik geen voorstander, anders zou een kruistest kunnen.
Heb net wel even die van iemand anders er in gehad, en gebeld, en hij geeft geen fout aan op de telefoon.
En bellen gaat ook goed. Maar zoals ik al zei, het is niet elke keer, of standaard bij iemand.

Maar dan moet ik een dag een andere simkaart proberen, om het zeker te weten denk ik.
Reputatie 7
Badge +30
Ha Mark, welkom! Heel erg vervelend! Ik ben het met Dreekuh eens: het is belangrijk om te testen wat er gebeurt bij een andere telefoon en/of simkaart. Het makkelijkst is dan toch om jouw simkaart in een andere (oude?) telefoon te plaatsen. Je kunt ook kosteloos een nieuwe simkaart aanschaffen via MijnKPN of in de winkel, maar dat is natuurlijk zonde als het aan de telefoon ligt. Mocht het aan de telefoon liggen, kan je deze trouwens via een KPN winkel laten repareren. Neem dan wel (een kopie van) het aankoopbewijs mee. Je zou ook eens met Apple kunnen bellen om te kijken of zij een idee hebben.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je al een test kunnen doen? Ik ben benieuwd of het al weer werkt.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, ik hoop dat het opgelost is! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag.