Beantwoord

Nieuw toestel defect na één dag

• 13 december 2015
  • 4 reacties
  • 348 keer bekeken

Hallo,

Sinds vrijdag 11-12-15 was ik de gelukkige eigenaar van een iPhone 5s 32GB nadat ik mijn abbonement mocht verlengen. Alles deed het naar toebehoren tot dat deze de volgende dag zonder verklaarbare reden uitviel. Sindsdien hele internet afgespeurd voor een logische verklaring of eventueel te herstellen. Tevergeefs, wat ik ook probeerde, laten rusten, hard reset, opstarten met iTunes, geen enkel van deze handelingen had enig effect op mijn toestel. 

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Cindy_ 15 december 2015, 19:00

Hallo Bart, 

Wat rot dat je iPhone het niet goed doet, terwijl je 'm net nieuw hebt. Goed dat je dit direct meldt en ons op het forum opzoekt. Ik denk dat het aan het toestel zelf ligt en dat dit niet vanzelf overgaat als ik het zo lees. Mijn advies is om contact op te nemen met onze Telefonische Klantenservice. In de eerste 14 dagen van je aankoop in sommige gevallen aanspraak kunt maken op een nieuw toestel in plaats van een reparatieprocedure in te gaan met je telefoon. Je moet natuurlijk wel gewoon een goed toestel geleverd krijgen van ons. Kom je er zo uit? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

En met een lader er aan gebeurt er helemaal niks?

Heb je em in de winkel gehaald? Dan zou ik er gewoon mee terug gaan.

Robin
Met de lader inderdaad ook niks, viel ook uit op een procent of 40. Heb 'm verder online besteld, winkels waren verder dicht, dacht misschien zijn hier mensen die er meer vanaf weten.

Kleine update. Gister nacht deed die het plots weer. Vanochtend wéér uitgevallen met zelfde verhaal. Nu net weer proberen aan te zetten en opeens doet die 't weer, maar ja voor hoelang... Geen waarschuwing van temperatuur of dergelijk. Steeds voldoende stroom in toestel. Iemand die hier meer van snapt dan ik?
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Bart, 

Wat rot dat je iPhone het niet goed doet, terwijl je 'm net nieuw hebt. Goed dat je dit direct meldt en ons op het forum opzoekt. Ik denk dat het aan het toestel zelf ligt en dat dit niet vanzelf overgaat als ik het zo lees. Mijn advies is om contact op te nemen met onze Telefonische Klantenservice. In de eerste 14 dagen van je aankoop in sommige gevallen aanspraak kunt maken op een nieuw toestel in plaats van een reparatieprocedure in te gaan met je telefoon. Je moet natuurlijk wel gewoon een goed toestel geleverd krijgen van ons. Kom je er zo uit? 

Reageer