Nieuwe iPhone SE (2020)

  • 17 April 2020
  • 6 reacties
  • 741 keer bekeken
Nieuwe iPhone SE (2020)
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Verrassing! Apple heeft een nieuwe telefoon aangekondigd: de iPhone SE. Deze opvolger van de iPhone SE uit 2016 is een echte budgettopper, maar mooi wél met de looks & brains van een high-end telefoon. In deze vergelijking op KPN Beleef kom je alles te weten over de verschillen tussen de iPhone SE, zijn voorganger én Apple’s huidige toptoestel, de iPhone 11.

In een notendop: de gloednieuwe iPhone SE van 2020 heeft een groter beeldscherm dan zijn voorganger, een krachtige processor onder de motorkap en last but not least: hij is scherp geprijsd!

Als eerste de nieuwe iPhone SE hebben? *Pre-order kan vanaf vandaag (vrijdag 17 april) op iPhone SE 2020 KPN. Dan heb jij 'm als een van de eersten in huis!

*Leverbaar vanaf 24 april


6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Wat een mooi nieuws! Ik heb al een aantal jaar de IPhone SE (model 2016) in gebruik. Daar ben ik best happy mee, maar de batterij gaat achteruit. En het 4 inch formaat zou net iets groter mogen. Niet teveel, dus de 4,7 inch van de nieuwe IPhone SE lijkt mij ideaal. 
 

Binnenkort maar eens kijken in de winkel…….🍏

Reputatie 7
Badge +16

Als Samsung fan moet ik toegeven dat ze zeker niet bezuinigd hebben op de processor (Super high end!). Alleen de camera en scherm zijn wat mij betreft een beetje low end/midrange. 

Op zich is ‘t een prima Apple telefoon met een brein dat een beetje overkill is in vergelijking met de rest :yum:

Geen slecht product maar het is eerlijk gezegd niet mijn ding. 🙂 Maar als je per sè apple wilt en geen vermogen hebt om te besteden lijkt het mij een prima uitkomst.

En tja, nog steeds geen universele USB-C aansluiting :sweat_smile: Apple blijft op dat gebied achterlopen met hun telefoons. 

Reputatie 5
Badge +6

Je hebt verloop kabeltjes van apple naar USB-C, dus niet zo een groot issue,

het is maar waar wat je prettig vind in gebruik, heb ook diverse androids gehad,

maar vind de apple nog steeds prettiger in gebruik. Je hebt er weinig om kijken naar.

De androids vind ik toch bewerkelijker in gebruik. En het gedoe met google.

 

De SE 2020 heb ik nu ook en vind het een mooi compacte iphone, het formaat

is er een van die ik wilde, (van dit formaat zijn er niet zoveel meer), en dual sim.

Voor mij voldoet de SE 20 prima.

Reputatie 7
Badge +28

Vandaag dan de iPhone SE 2020 aangeschaft. Vanwege Black Friday was de prijs flink naar beneden gegaan. In de winkel werd de hele inhoud van mijn oude iPhone gratis voor mij overgezet. Ideaal !

Reputatie 7

Yay! Uitstekend moment om een nieuwe telefoon aan te schaffen. Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop, Noordzee :) 

.

Reageer