Beantwoord

Nieuwe iPhone XS Max

• 15 september 2018
  • 9 reacties
  • 354 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi KPN,

Ik heb jullie zojuist geholpen door nog minimaal 2 jaar klant te blijven en een iPhone XS Max te kopen.
Helpen jullie mij (en alle andere nieuwe iPhone klanten) nu ook door extra moeite te doen om E-Sim/Dual Sim voor de nieuwe iPhones als eerste provider te brengen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 september 2018, 13:04

Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. Zojuist hebben we een reactie ontvangen.
KPN gelooft in de toegevoegde waarde van eSIM. KPN vindt daarbij de toepassing van de GSMA standaarden een vereiste voor succesvolle implementatie van eSIM in de wereld en Nederland in het bijzonder. De technologie om eSIM’s te ondersteunen grijpt in op de kern van onze bedrijfsvoering en is daarmee een tijdrovende innovatie. Daarnaast geldt dat Apple de functionaliteit niet bij introductie van de nieuwe telefoons, maar pas later middels een software update beschikbaar zal stellen. De introductie van de mogelijkheid om smartwatches en smartphones met een eSIM op afstand van een SIM profiel te voorzien, is dan ook niet op korte termijn voorzien.
Nog geen uitsluitend antwoord dus, anders dan dat KPN er mee bezig is en de Nederlandse markt het nu nog niet ondersteunt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag jordik99, wat tof dat je weer 2 jaar klant bij ons bent 😃 Uiteraard willen we je voorzien van de beste dienstverlening. Ik heb geen invloed op de ontwikkeling van de E- Sim/Dual Sim bij ons, maar jouw feedback kan ik altijd doorzetten en eens navraag doen hoe de stand van zaken is. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Reputatie 1
Gelukt!

Hopenlijk komt KPN snel met eSim, ik zie al veel klanten hierom vragen i.v.m. de nieuwe iPhones!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. Zojuist hebben we een reactie ontvangen.
KPN gelooft in de toegevoegde waarde van eSIM. KPN vindt daarbij de toepassing van de GSMA standaarden een vereiste voor succesvolle implementatie van eSIM in de wereld en Nederland in het bijzonder. De technologie om eSIM’s te ondersteunen grijpt in op de kern van onze bedrijfsvoering en is daarmee een tijdrovende innovatie. Daarnaast geldt dat Apple de functionaliteit niet bij introductie van de nieuwe telefoons, maar pas later middels een software update beschikbaar zal stellen. De introductie van de mogelijkheid om smartwatches en smartphones met een eSIM op afstand van een SIM profiel te voorzien, is dan ook niet op korte termijn voorzien.
Nog geen uitsluitend antwoord dus, anders dan dat KPN er mee bezig is en de Nederlandse markt het nu nog niet ondersteunt.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 2
Nou ik zit met het zelfde wil namelijk mijn mobiele contract weer verlegen en daar de max bij nemen.
Maar de dual Sim mogelijk is zeker belangrijk ivm mijn werk.

Maar wat is de deadline dat KPN er wel duidelijkheid over kan geven?

Want er zijn al genoeg wandelgangen verhalen van gaan we niet aan beginnen of ondersteunen (wat in de winkels wordt verteld) tot concurrentie.

Want het maakt niet uit wat de klant neemt of een extra kaart neemt de abbo kosten moeten hoe dan ook betaald worden.
Reputatie 7
Badge +19
@hudeck, wanneer dit gaat gebeuren is nog niet duidelijk. Ik weet wel dat het dit jaar niet zal gaan gebeuren. Zodra we hier meer over weten, delen we dit met jullie op ons forum.
Reputatie 2
Het mooie van alles is dat alle grote telecom bedrijven binnen Europa mee doen behalve KPN.
En dat is iets wat ik niet kan begrijpen
Reputatie 7
Badge +19
Ik kan mij voorstellen dat dit vragen opwekt. Jammer genoeg kan ik niet alle informatie hierover krijgen en moeten we het voor nu doen met deze informatie. 😞
Reputatie 2
Ik kan mij voorstellen dat dit vragen opwekt. Jammer genoeg kan ik niet alle informatie hierover krijgen en moeten we het voor nu doen met deze informatie. :(

Snap ik maar Vodafone is de grootste concurrent van jullie en dan moet je zeker de strijd mee aan blijven gaan willen jullie klanten behouden.
Vooral met dit soort situaties

Reageer