News

Nieuwe iPhones 11 komen eraan. Heb jij 'm als eerste?

  • 11 September 2019
  • 5 reacties
  • 924 keer bekeken
Nieuwe iPhones 11 komen eraan. Heb jij 'm als eerste?
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Yes, het is zover. De nieuwe iPhone iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max zijn gisteravond tijdens de Keynote gepresenteerd. Hét Apple event van het jaar.

Lange tijd maakte de geruchtenmachine overuren op verschillende techsites; komt Apple ook dit jaar met nieuwe toestellen? And yes, they do! Tim Cook kondigde zoals verwacht ook dit jaar drie nieuwe modellen aan. Mét nieuwe kleuren, scherper beeldscherm en meer camera's op de achterkant voor de high-end modellen.

026b7b3f-f1c5-4711-aeb0-d08c3adf2b7b.png


iPhone 11 Pro en Pro Max met derde camera!
Extra aandacht is uitgegaan naar de verbeterde camera's voor de nieuwste modellen, zoals een perfecte nacht- en portretmodus. De iPhone 11 heeft twee camera's: een groothoekcamera en ultragroothoekcamera. De iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max hebben nog een extra camera: de telelenscamera. Met de drie camera’s kun je in totaal 4x optisch zoomen. Dus familieboek waardige foto's, of juist voor jouw beste instafeed. Ook voor geweldige video's voldoen de nieuwste iPhones. Met alle drie modellen kun je in 4K-video opnemen, 60 beelden per seconden.

 

 

d9832c2e-bf74-43cd-bf7c-16220df677b9.png


Nieuw OLED-scherm (Super Retina XDR)
De iPhone 11 heeft een 6,1 inch Liquid Retina display. De iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max hebben compleet nieuwe schermen: Super Retina XDR beeldschermen. De iPhone 11 Pro heeft een 5,8 inch OLED-scherm en de Pro Max heeft zelfs een 6,5 inch OLED-scherm. Het kan P3-kleuren tonen en heeft een helderheid van maarliefst 1200 nits.

 

 

 

 

e56cce67-26d0-48cb-8517-e525da239731.png


Kleur bekennen
Ook niet onbelangrijk, met welke kleur ga je de blits maken? Met de iPhone 11 heb je keuze uit zes kleuren; groen, lavendel, rood, geel, een nieuwe tint wit en zwart.
De iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max brengt Apple uit in de vertrouwde kleuren; spacegrijs, goud, zilver, nieuwe is middernachtgroen.

Als eerste hebben? Schrijf je snel in voor de pre-order alarm!
Op vrijdag 13 september 14:00 uur start de voorverkoop. Als eerste besteld = als eerste in huis. Zet hier het pre-order alarm, en we geven je een seintje zodra je kunt bestellen.

Admin: tijdstip van Pre-order aangepast

 

 


5 reacties

komt de nieuwe Apple watch serie 5 ook 20 september op de website ??

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
Reputatie 7
Hey @Alicia1234, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Dat is zeker de bedoeling! We verwachten sowieso onderstaande modellen;
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Silver Aluminium Case with White Sport Band - S/M & M/L
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Gold Aluminium Case with Pink Sand Sport Band - S/M & M/L
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Space Grey Aluminium Case with Black Sport Band - S/M & M/
Apple Watch Nike Series 5 GPS, 44mm Space Grey Aluminium Case with Anthracite/Black Nike Sport Band - S/M & M/L

Apple Watch Series 5 GPS, 40mm Silver Aluminium Case with White Sport Band
Apple Watch Series 5 GPS, 40mm Space Grey Aluminium Case with Black Sport Band

Op 20 september verkrijgbaar in onze KPN webshop Smartwatch :)
Reputatie 7
Badge +16
Psssh, het mag duidelijk zijn dat ik een groot fan ben van Samsung. Opzich zijn deze smartphones prima toestellen maar ze zijn alles behalve revolutionair. Dus tja, niks voor mij - Ik ga trouwens wel voor de Galaxy Note 10+ in de nabije toekomst 😋

Wat mij vooral tegenvalt is dat de Notch helaas nog niet weg is, een trend die wat mij betreft mag uitsterven.

Binnenkort ga ik nog even dieper in de specificaties duiken om een duidelijke mening te vormen, de naampjes die ze verzinnen zijn leuk maar het gaat uiteindelijk om de gebruikerservaring en met de specificaties (Wanneer die uit komen) kan ik een duidelijkere inschatting maken of ze echt hun geld waard zijn 🙂

Trouwens, een beetje een rare vergelijking... Maar ik vond hem wel humor 🙂



Dat gezegd te hebben, ik heb wel een zware voorkeur voor Samsung waar ik tevens bovengemiddeld bij betrokken ben 😉 Dus tja, ik zal natuurlijk niet zo snel voor een Appeltje gaan 😄
Reputatie 7
Hey @Alicia1234, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Dat is zeker de bedoeling! We verwachten sowieso onderstaande modellen;
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Silver Aluminium Case with White Sport Band - S/M & M/L
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Gold Aluminium Case with Pink Sand Sport Band - S/M & M/L
Apple Watch Series 5 GPS, 44mm Space Grey Aluminium Case with Black Sport Band - S/M & M/
Apple Watch Nike Series 5 GPS, 44mm Space Grey Aluminium Case with Anthracite/Black Nike Sport Band - S/M & M/L

Apple Watch Series 5 GPS, 40mm Silver Aluminium Case with White Sport Band
Apple Watch Series 5 GPS, 40mm Space Grey Aluminium Case with Black Sport Band

Op 20 september verkrijgbaar in onze KPN webshop Smartwatch :)

Maar let op, KPN gaat dus niet de "cellular" versie leveren. Ook wel logisch want KPN ondersteunt (nog) geen eSim.

Overigens wel vreemd dat mensen bereid zijn een godsvermogen uit te geven aan een horloge die het nog geeneens een dag uithoudt.


En let op, de meeste (werkende) mensen houden hun pols niet omlaag, dus de vraag is wat er dan van die 18 uur overblijft omdat het scherm dan waarschijnlijk minder vaak gedimd zal worden.

Echt, geen haar op mijn hoofd die het ook maar een seconde zal overwegen om zo'n ding aan te schaffen.
Psssh, het mag duidelijk zijn dat ik een groot fan ben van Samsung. Opzich zijn deze smartphones prima toestellen maar ze zijn alles behalve revolutionair. Dus tja, niks voor mij - Ik ga trouwens wel voor de Galaxy Note 10+ in de nabije toekomst 😋


Wat mij vooral tegenvalt is dat de Notch helaas nog niet weg is, een trend die wat mij betreft mag uitsterven.

Binnenkort ga ik nog even dieper in de specificaties duiken om een duidelijke mening te vormen, de naampjes die ze verzinnen zijn leuk maar het gaat uiteindelijk om de gebruikerservaring en met de specificaties (Wanneer die uit komen) kan ik een duidelijkere inschatting maken of ze echt hun geld waard zijn :)

Trouwens, een beetje een rare vergelijking... Maar ik vond hem wel humor :)



Dat gezegd te hebben, ik heb wel een zware voorkeur voor Samsung waar ik tevens bovengemiddeld bij betrokken ben 😉 Dus tja, ik zal natuurlijk niet zo snel voor een Appeltje gaan 😄

mooi verhaal, lekker lang ook, maar doen we niks mee

Reageer