Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet iPhone SE

  • 10 April 2020
  • 6 reacties
  • 191 keer bekeken

Nieuwe simkaart werkt niet in iPhone se

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2020, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Probeer het kaartje er nog eens voorzichtig in te plaatsen. Misschien lukt het dan wel. Anders misschien even hulp vragen bij een verkoper in de KPN-winkel. 

   

Het kaartje heeft idd een beetje speling in het vakje. Andere micro Sims werken wel. Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kathy1, welkom. Hopelijk werkt de nieuwe simkaart wel. Zo niet, dan hoor ik dat graag, maar dan is denk ik een bezoekje aan de winkel het makkelijkst, lijkt het toch door de speling te komen dan. Mogelijk hebben zij dan nog een idee. Mijn collega kan dan meteen meekijken. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat de nieuwe simkaart werkt. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

De simkaart werkt. Heb de vorige simkaart van kpn erin gedaan die was gedeactiveerd en deze werd herkend door de telefoon. Daarna deed de andere het ook. 

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het weer werkt. :) Mocht er nog weer iets zijn, dan hoor ik dat graag van je.Â