Beantwoord

Nog steeds geen vervangende tv ontvanger....

  • 10 August 2019
  • 11 reacties
  • 291 keer bekeken

Hallo, ik heb enige tijd geleden een doos ontvangen om mijn tv ontvanger op te sturen zodra ik de nieuwe (vervangende) tv ontvanger zou binnenkrijgen.
Tot op heden niets ontvangen, aantal keer gebeld, doorverbonden, lang gewacht, toegezegd dat tv ontvanger opgestuurd zou worden.....nog niets.....hoe kan dit ??
Ik had de indruk dat de laatste persoon die ik sprak totaal niet snapte waar het over ging.
icon

Beste antwoord door Nadia 10 August 2019, 11:49

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat is de reden dat u de tv-ontvanger wilde vervangen?

Probeer het eens hier: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Daar kwam KPN zelf mee, ik kreeg een doos toegestuurd met de mededeling of ik de oude tv ontvanger wilde terugsturen zodra ik de nieuwe had ontvangen. Tijdens telefonisch contact werd me gezegd dat deze opgestuurd was....vreemd toch ?!
Die link van jou geeft aan dat ik de juiste ontvangen heb, echt vreemd dit....
Reputatie 7
Badge +24
Misschien heb je nog een oud digitenne kastje staan wat je helemaal niet gebruikt? (maar misschien wel voor betaald) Want die digitenne kastjes moesten afgelopen maanden allemaal omgeruild worden.
Reputatie 7
Hé @stippie12000, dat is wel een bijzonder verhaal. Riekt er inderdaad na dat het om een omruiling gaat voor de oude Digitenne tuners. Klopt dat? Als je jouw forumprofiel aanvult met je gegevens, dan kijk ik het ook even voor je na 🙂
Reputatie 7
Goedemorgen, @stippie12000. Ik heb helaas nog geen bericht van je gehad. Laat je het weten? Dan kunnen we je verder helpen 🙂
Reputatie 7
Hé @stippie12000, het is hier al een tijdje stil. Ik ga er vanuit dat je de (Digitenne) tv-ontvanger binnen hebt. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het weten. We helpen je hier graag 🙂
Forumprofiel is verder aangevuld.
Reputatie 7
Hey @stippie12000, helaas is het laatste bericht van jou aan mij ontgaan, sorry daarvoor. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om de tv-ontvanger voor iTV thuis te krijgen, dat is fijn. Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan weten 🙂
Uhh....ik heb niets ontvangen hoor ... 🙂. Kan jij ergens zien dat er mij een nieuwe tv ontvanger is toegestuurd ?
Reputatie 7
Hey @stippie12000, dat is raar. Volgens mijn systeem heb je een Arris 2952 aangesloten, dat is zeker geen oud model. Verder zie ik geen Digitenne tuner op jouw adres geregistreerd, dus dat kan het niet zijn.

Waarvoor zou je een nieuwe tv-ontvanger ontvangen?
Reputatie 7
Hay @stippie12000, heb je mijn laatste berichtje nog gelezen? Ik hoor graag van je 🙂

Reageer